4. LGBT

40 6 1
                                    

  Curcubee peste tot! Multe simboluri neînțelese și caracteristici noi ale umanității.
Intrăm într-un capitol nou: LGBT (lesbian, gay, bisexual, transexual).
Ideea de a fi om "normal" înseamnă: dacă ești fată să iubești un băiat și invers..Dar iubirea poate fi și în alte moduri, nu? Numai iubire să fie.
  Criticile la adresa oamenilor din comunitatea LGBT sunt urâte însă de ce nu ne gândim puțin la problema asta? De ce nu ne pricepem în lucrurile legate de "a fi om"?
Nu contează de unde vii, ce naționalitate ai, ce vârsta ai..dacă simți o atracție față de același sex, e normal. Omul dintotdeauna a avut tente de homosexualitate.
   Personal, sunt pro. În România în procent de peste 60% sunt contra și unii din ei ar arunca pietre.  Țara asta nu e open-minded pentru că toți ne băgăm în cap idei fără sens unii altora. De ce trebuie să fii după un tipar prostesc când tu ești tu? E caracterul tău și nu trebuie să-ți pese de ideile altora.

Iubirea poate fi de multe moduri fiind prezentă și în LGBT, și da, cei din comunitate sunt și creștini. Religia are la bază ideea de "Iubeste-ți aproapele"..să stai toată viața împreună cu cineva. Cât despre așa zisele meserii sau lucruri feminine sau masculine? Orice gen le poate face pe ambele. (Feminism pentru bărbați și femei)
În orice caz, cred cu tărie că se vor mai face schimbări în România.

Note: Idee dată de YANNA_yuKi. Mulțumesc!

Unpopular Opinions Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum