Sabah uyandığımda selin karşımda oturuyordu ve sanki bana kızmış gibi bakıyordu.
- Kanka neden duvardaki fotoğraflarımız yamuk asılmış?
- Bilmem,astığımda herhalde düştü...
- Hadi kanka hazırlan daha okula gidicez.Doğru bugün cumaydı. Her zamanki gibi bugün en sevdiğim ders olan resim dersi vardı ben resim çizmeye bayılırım ama kötü çizmem, iyi ve dikkatli çizerim. Yani özene bözene çizerim.
-Resim dersinde--Deniz bak ege geliyor.....
- Kanka egenin yanına gitsene çocuk sanki seni bekliyor.......
-Haklısın gidiyorum...Ege'yi her gördüğümde ona öyle güzel bakıyordum ki o bana baktığında ondan gözümü alamıyordum ama eskidendi artık ege ye öyle bakmıyorum.....
Ayrıca kimse arkadaşının sevgilisiyle beraber olamaz yani bu kötülük. Kötülük olduğu için ben asla yapmam..........
Selin ile bizim eve geçtik, bu hafta sonu selin' in annesi ile babası iş için yurtdışında olacaklardı. Selinde bizde kalacaktı. Eve geldik ve selin ile dertleşmeye başladık.
- Ya kanka ege bu gün bana çok soğuk davrandı. Nedenini bilmiyorum ama genellikle gözlerini benden kaçırdı sanki birini izliyor gibiydi. Anlamadım geçen gün beni çok sevdiğini söyleyen çocuk bu sefer beni umursamadı anlamıyorum.
Selin ağlamaya başlayınca onu teselli etmeye çalıştım ama olmadı.
- ya ben anlamıyorum ben ona ne yaptım ya....😭
- Kanka sen bir şey yapmadın ağlama belki onun ailesi ile ilgili sorunu vardır. Üzülme lütfen lütfen...!
- Üfff tamam da ben üzülememeyi nasıl başarıcam ben o çocuğu seviyorum yaa.....Bu cümle beni çook üzdü
sanki kankam bendi bende oydum nasıl aşık oldun ona,
berk yada diğer erkekler varken uff kanka yapma böyle aşık olma ona lütfenn yaaa !!!!!!Annem aniden oda ya girdi ve biz çok şarşırdık herhalde ağlama sesini duydu ve biz bastı.
-Anne bizi korkuttun!
-Özür dilerim kızım ama ağlama sesi duydum. Selin canım neden ağlıyorsun? Ne oldu biri seni üzdümü aşk acısımı yoksa başka bir konumu anlat bakalım.Annem selini çok iyi tanırdı ve cidden çok iyi anlamıştı.
-Anne on ikiden vurdun anlat selin dahi ben konuşamam yani.
Selin bana ölümcül bir bakış attı bende ona omuz silktim.-Nehir teyze bizim sınıfta ege adında bir çocuk var ve çok yakışıklu ben onu ilk gördüğüm günden beri seviyorum ve onda beni seviyormuş ve biz şu an sevgiliyiz ama bugün bana çok fazla soğuk davrandı ve bende bunu istemiyorum eğer hep böyle olacaksa biz bitirelim ama ben bitiremem ki onu çook seviyorum yaa....
-Ah be evladım üzülme erkekler böyle alışırsın bir kaç gün sonra senin yanından ayrılmaz merak etme sıkıntı olursa bana gel ben hallederim ya döverek yada konuşarak.
Alemsin be anne aynı şeyi banada söylerdi sevgilin olunca bana gel diye ah benim güzel gözlü annem..-Sağolun Nehir teyze ben size haber veririm.
- O zaman anlaştık hadi şimdi uyuyun iyi geceler.
- İyi geceler anne.
- İyi geceler nehir teyze.
Veee yine kalp diye bir şey kalmadı. Evet deniz artık unut şu çocuğuu!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilmediğim yaşamım
FantasyEvet hiç bir şeyden habersiz yaşıyordum yani öğrenene kadar...☁️