1

3.3K 163 7
                                    

Мэдээ:Залуу халуухан зохиолч Жон Жонгүүг дахин нэг номоо гаргалаа. Түүний ном гарсан даруйдаа 3 сая хувь борлогдсон байна.

Би:Аягүү~ яахаараа ийм байдаг байна аа!! Үгүй ээ тэр хардаа ийшээ харж нэг мэндлээд л тийшээ харж нэг мэндлээд л урлагийн од юм уу хаашайн??

Жихёо:Чи фэн нь биш бил үү?

Би:байсан 2 жилийн өмнө хайр дурлалтай зохиол бичдэг байхад нь фэн байсан гэхдээ бол юм л болвол галзуу солиотой хүмүүстэй эсвэл нэг аймшгийг хүйт даасан зохиол бичдэг болчихсон!!!

Жихёо:наадах чинь манай байрны эзэн гэдгийг мэдэх үү?

Би:(сүүндээ хахах) юу?

Жихёо:Би ч бас саяхан ахаас сонссон!

Би:Энэ солонгос одоо ямар жижиг гэхээрээ явж явж энэ бардам тэнэг амьтны эзэмшил байр байдаг байна!!

Жихёо:за яахав дээ! Харин ч баярдах хэрэгтэй ийм царайлаг зохиолч манай байрны эзэн гээд боддоо!

Би:надад лав муухай байна би өрөөндөө орлоо!!

Жимин:Эгчээ!!!!(орилох)

Би:ёооё дугуй байгаач!!!(толгойг нь цохих)

Жимин:Миний сэтгэл өвдөөд байхад ядаж та намайг битгий зодоод бай л даа!!

Би:Бас яасан юм?

Жимин:Би салчихлаа!!

Би:Охх!!...яанаа наадах чинь чиний хэддэх вэ? Айн!???? Ааш муу шалиг амьтан нааш ир чи зодуулахдаа таарсан дурак!!(цохих)

Жимин:Яаая та ийм балиар ааштай болохоор өдий 22 хүрж байж найз залуутайгаа гэрлээчгүй явж байгаа ш дээ!!!

Жихёо:Тийм шүү!!

Би:Өө тэгээд чам шиг өдрийн арав хорь дурлаад явах болж байна уу??

Жимин:ядаргаатай юм би өрөөндөө орлоо!!!(хаалгаа саваж хаах)

Би:Күээ их болох нь ээ!! Өрөөндөө орлоо!!!

Би өрөөндөө орж ирээд хаалгаа савж хаачихаад орон дээрээ хэвтлээ!
Намайг Пак Жихэ гэдэг. Ам бүл 6 уулаа ах эгч тэгээд дүү бас аав ээж!
Аав ээж хоёр америкд байдаг болохоор бид нар луу мөнгө явуулдаг манайх нээх баян биш ч гайгүй чинээлэг айл л даа. Гэхдээ аав ээж ихэнхдээ биднийг өөрсдөө мөнгө ол гээд түрээсийн мөнгө л өгдөг.
Манай ахыг Согжин гэдэг. Манай эгчийг Жихёо харин манай дүүг Жимин гэдэг.
Эгч эмч хийдэг харин ах бол өөрийн гэсэн гоо сайханы групптэй!! Гэхдээ ерөн тэр нь аавынх л даа!
Харин би бол зохиолч гэхдээ нээх алдартай биш газар ажилдаг болохоор олонд танигдаагүй юм л даа!!
Зза тэр ч яахав за тэгээд бид нар нэг иймэрхүү л амьдарч байна даа!
Орон дээрээ хэвтэж байтал эгч хаалга тогшлоо.

Хамтран амьдрагч Хөгийн залуу(Дууссан) Where stories live. Discover now