Бурхан минь яг унтахнээ өчигдөр шөнө цурам ч хийсэнгүй!!!!
Яагаад гэвэл тэр тэнэгийн саналд зөвшөөрөх үгүйгээ бодсоор шөнөжин суусан хэрэг.
Би ч гэсэн амьдралаа шинээр эхлэх хэрэгтэй тийм биз дээ!!!
Тийм болохоор Жонгүүгтэй үерхээд үздэг хэрэг ээ!!!!!Би өөртөө гаргасан шийдвэртээ мангар итгэлтэйгээр өрөөнөөс гарахад Жонгүүг бас өрөөнөөсөө гарч байлаа.
Би тэрэн дээр очин!
Би:Нөгөө өчи-Жонгүүг:Нээрээ намайг уучлаарай!!! Өчигдөр болсон явдлыг мартаарай!!!
Би:Юу?
Жонгүүг:Би яг согтуу байсан байх аа! Өчигдөр чамд үерхье гэж хэлээд!! Орой хоолны дараа гадаа сааданд хүрээд ирээрэй хэлэх юм байна!!!!!
Би ч тэрний хэлсэн үгийг хагас дутуу ойлгосон үгүй болоод доош буулаа.
Тэгээд өчигдрийн үнсэлт бас тэр санал....Өглөөний цайгаа уучихаад ажилдаа яваад зохиолоо ч олигтой бичиж чадалгүй нойрмог амьтан гэртээ ирээд хувцсаа солиод байж байтал орой сааданд гараад ирээрэй гэснийг нь санаад гадуураа нэг цамц углаад гарлаа.....
Би:За тэгээд юу ярих гэсэн юм?
Жонгүүг:Өө гараад ирсэн үү?
Би:...
Жонгүүг;Би үүнийг яг яаж хэлэх ээ сайн мэдэхгүй л байна. Гэхдээ ойлгож өгөөрэй гэж хүсий!!!!
Би:За!
Жонгүүг:Би------ ааш!!! Ямар хэцүү юм бэ?
Жонгүүг:Би ч-----үү~ би чиний эгчид хайртай болчихож!!!
Би:АЙН???
Би Жонгүүг яг л 'тоглоод байна уу'гэсэн харцаар харлаа
Би:Чи Жихёо эгчид хайртай гэж үү?
Жонгүүг:Мхм
Би:Найз залуутай ш дээ!!!
Жонгүүг:Зүгээр ээ!!! Би Жихёо эгчийг яаж ч байсан хайрлах болно!!! Харин Жихэ(гарнаас барих) чи надад туслаач!!!
Би:(гараа татаж авах) Чи солиороогүй биз??
Жонгүүг:Солиорол биш ээ сонирхол!!!!
Би:Чи тэнэг юм уу?
Жонгүүг:Миний зүрх сэтгэл надад худлаа хэлэхгүй ээ!!!
Би:Чи яаж!!!!!
Жонгүүг:Чи уурлах хэрэг байхгүй ш дээ!!!!
Би:ХЭН УУРЛАСАН ЮМ!!!!!!!!
Жонгүүг:Чи!! Арай намайг хардаад байгаа юм биш биз?
Би:Б...Би.хаха би яахаарай чамайг.......Муу тэнэг амьтан би орлоо!!!!!
YOU ARE READING
Хамтран амьдрагч Хөгийн залуу(Дууссан)
FanfictionБи:Муу хөгийн залуу манайхаас яв!!!! 😤 ...:Энэ газар миний эзэмшил!!! 🤷♂️