5

1.4K 131 4
                                    

Би:чи муу энэ аргаараа хэр олон хүн үнсэж дараа нь алгадуулсан!!!!!!

Жонгүүг:Ихэнх нь алгадах шаардлага гардаггүй юм л даа. Ийм сайхан залуу үнсэж байхад хэн дургүйцэх билээ. Гэхдээ алгадсан нь ммм бараг 15 байх!

Би:(Алгадах) май! Ингээд 16 боллоо. Муу хөгийн амьтан

Би Жонгүүгийн өрөөнөөс гарахад Жихёо эгч миний өрөөний үүдэнд зогсож байлаа.

Би:Та энд юу хийж байгаан!!

Жихёо:Хөөе нааш ир!!

Жихёо эгч намайг өрөө рүү минь дагуулан ороод сандал дээр суулган

Жихёо:Жонгүүг та хоёр юу болоод байгаа юм бэ?

Би:Бид хоёр яасан гэж?

Жихёо:Дандаа л хэрэлдэж уурлалцаж явдаг байсан хүмүүс одоо бүр бие биенээ өмөөрөөд зодолддог болсон байх шив!!!!!

Би:Би тэрнээс намайг өмөөрөөд өг гэж гуйгаагүй тэглээ ч одоо наадахаа битгий яриад бай!!!

Жихёо:Нэг юм сануул ий дургүй байж байгаал дурлалцаад дараа нь болохгүй хүн байна гээд салж сарниад уйлаад хоцров!!!

Би:Та одоо юу яриад байгаан бэ? Би тэрэнтэй чинь огтоосоо хосын харилцаатай болохгүй!!!

Жихёо:Заа за ойлголоо гэхдээ амжилт дүү минь! Баяртай!

Би:Ааш энэ эгч одоо юу яриад байгаан бэ?

Гэхдээ Жонгүүг яагаад угаалгын өрөөндөө кодтой цоож хийчихсэн байсан юм бол? Тэр өрөө тэрний энд ирэх шалтгаан нь юм байхдаа! Жон Жонгүүг чи яг хэн юм бэ?
Бас би яагаад тэрний амьдралыг ингэж сонихрдог болчихов!!!
Бас хажуугаар тэр үнсэлт ч юув дээ!!!
Заза унтах минь.....

3 хоногийн дараа
Энэ 3 хоногт нойр хоолгүй л ажиллаа. Шинэ номны захиалга орж ирээд манай багийнхан галзуу юм шиг завгүй ажиллаа. Өчигдөр бүр би ажил дээрээ хоносон гээд л бод!!!
Өчигдөрөөс хойш ажилаад ядарч үхэх гэж байгаа амьтан л гэртээ орж ирлээ.
Би:Ёооё ядарч үхлээ!!!

Яагаад хэн ч байхгүй юм бол??

...:Чи ирчихсэн үү?

Ааш!!! Энэ л дутаж гэнэ дээ! Энэ Жонгүүг одоо ажилгүй юм байхдаа!!

Жонгүүг:Яагаад тэгэж их ажилсан юм?

Би:Чамд ямар хамаатай юм?

Жонгүүг:Чи надад уурлаад байгаа юм уу?

Би:Холд би өрөө рүү гээ ормоор байна!!!

Жонгүүгийг түлхээд хажуугаар нь гарах гэтэл намайг татаж хананд шахаад

Жонгүүг:Яагаад ингэж их уурлаад байгаа юм?

Би:Хэн уурласан гэж? Холд!!!!'

Жонгүүг:Жихэ би чиний аашийг ердөөсөө ч ойлгохгүй юм! Би чамд үерхье гэсэн санал тавихад чи ууралсан харин үнсэхэд бүр их уурлаад байх юм?

Би:Тэгвэл намайг зүгээр л хаячихааж!!!

Жонгүүг намайг дахин хананд шахахад гэрийн бүх гэрэл унтрах нь тэр!!!!

Би:Хө.хөөе!!! Энэ гэрэл!

Жонгүүг:Чи харанхуйгаас айдаг юм уу?

Би:холдооч дээ!!!

Бид хоёр байхад миний асаасан лааны гэрэл л энэ том гэрийг тэр чигээр нь гэрэлтүүлж байсан ч тод биш нь тодорхой!!!

Жонгүүг нэг зүйл дарахад гэрэл дахин асахад би тэрнийг гэрэлны удирдлага барисан байхыг анзаарлаа.

Жонгүүг:Дахиад асууя чи надтай үерхье үү?

Би:би яахаараа тэгэх ёстой гэж!!!! Чи өөрийн болгомоор байгаа хүүхнүүдээ ийм байдлаар дарамталж үерхдэг юм уу?

Жонгүүг:Үгүй ээ би их соёлтой л доо!! Тэд өөрсдөө надаас гуйдаг юм!!!

Би: гэрлээ асаагаачдээ!

Жонгүүг над руу дахин ойртон

Жонгүүг:Яагаад хүмүүс харанхуйгаас айдаг юм? Тэд гэрэлтэйд бүгдийг харж чадах ч түнэр харанхуйд юу нуугдаж байгааг мэдэхгүй болохоор л айдаг!!!

Би:Чиний наад тэнэг зүйлийг сонсох чадал алга!!!!

Жонгүүг:Яасан үнсээгүй гээд дахиад л уурлачихсан уу?

Би:үг-

Жон Жонгүүг би чамайг алах болно !!!!!!
Хэрвээ надад нэг хүнийг ал гээд буу өгвөл би эргэлзээгүй намайг замбараагүйгээр хэд хэд үнссэн чамайг алах болно доо!!!!!

Ашш гэхдээ энэ зүрхийг би болиулмаар байна!!!!!!!




За воте сэт

Хамтран амьдрагч Хөгийн залуу(Дууссан) Where stories live. Discover now