~1

21 1 0
                                    

Hepinize merabaaağ . İlk hikayem benimde . Hikaye ilklerle dolu oldu:D

Her neyse yanlışların olursa bildirebilirsiniz hızlı hızlı atmaya çalışacağım okulun başlamasına çok az kaldı. Bende çok kitap okuyorum.
Dedimki bende yazsam bişey olmaz uzun zamandır üstünde düşündüğüm bir hikaye umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar

-

Hermione sabahın 6'sında yine o muhteşem ultra çıldırmış sesi duydu...

" Dütdürüdüt! Ayy hermione kalksana ya . Pişt uykucu o ne öyle Thomas kapıda . Heyooo. sevgilisini hiç umursamıyo ba-"

"Ginny . CANIM EV ARKADAŞIM 2 AY SONRA EVLENMENE ÇOK MUTLUYUM. Sen mutlumusun gelceğin bayan Potter 'ı ?"

"Ayy evet çok heyecanlı ya"

Biraz sohbet ettiler ve üzerlerini değiştirirken herm saçlarına pişmanlıkla bir bakış atıyordu ama tam sırası dedi ginny içinden.

"Herm heycanlı değilsin gibi"

"Ne için heyecanlı olmam gerek?"

"Sana dün akşamdan beri anlatıyorum Thomas senden hoşlanıyor ya hani , sende ondan deği-"

"Ginny sus. Lütfen sana kaç kere anlatıcam Ron, pansy ile çıktığını söyledi gün çok içmiştim. Sonra çıkma teklif etti öyle

O günü hatırlayınca tüyleri ürperdi. Aslında Ron ondan ayrıldığında pans ile çok iyi anlaşıyordu . Hatta hala öyle . Ama pans gibi bir kıza tercih edilmek canını sıkmıştı zaten ondan önceki gece de canı çok bira içmek istemişti o gün de fırsat oldu bira içti derken şarap, viski .. öyle bir gündü.
Bu gün yeni patron geliyordu yani ölüm yiyen işi için. 5 kişilerdi herm, Ron ,pans , başlarında ne yapmalırı gerektiğini söyleyecek parton , ve bilmediği bir kişi.
Hermione altına dar bir tayt ve üstüne bir sweat geçirip birşeyler atıştırıp cisimlendi.

İlk geldiğinde yiyişen aşırı derecede komik duran pans ve ron a baktı.

Aslında tatlı olduklarını düşündü. Pansy zaten onunla çok yakındı, ginny kadar olmasada savaştan sonra acayip derecede 'gereksiz' özür dilemişti. Konusu açıldıkçada özür diliyordu.

Toplantı salonunda beklerken herkes dosyaları karıştırıp patronu bekliyordu tabi ki herm hemen fred ile tanışmıştı . Fred Brown . Çok yakışıklı , mavi gözlü, kumral gibi olan saçlarına düşmüştü denebilir.

O sırada kapı açılmıştı herm o yöne dönerken süper bir sırıtış, gri den maviye dönen gözler ve pahalı eşyalar içeriye girdi.

Draco Malfoy .

Herm tabi ki yakışıklılığına aldırmamaya çalışarak gözlerini devirdi.

"Selam. Beni tanıyorsunuz zaten. (Ego tavan) Ben Draco Malfoy . Hogwarts dan geliyorum. Kısaca ölüm yiyenler hakkında birkaç bilgi var ve 2 gün sonra burda buluşup gurup halinde gidicez."

Hermione draco nun ne kadar değiştiğini fark etmişti. Çünkü ; siyah takım elbise , tiksinerek bakan bakışlar ve küçümser gülümseme yoktu.

Draco Malfoy dan gözlerini alamadığından bir kaç şey duymuştu.

"Bu kadar. Dağılabilirsiniz."deyip çıktı.

"Şey herm bir şeyler yapalım mı?"

"Ah.. şey . Tabi"

"İyi o zaman biraz işlerim var yarım saate odandayım."

Hermione gerçekten heycanlanmıştı çünkü Fred gerçekten yakışıklıydı.

-

"Çook çok teşekkürler hermione"

"Ben birşey yapmadım ki"

"Yani senin sayende luna yı sevdiğimi daha çok anladım. Neyse sonra görüşürüz."

"Sanada"

Hiçbir şey anlamamıştı çünkü Dean ondan ayrılmak istemişti ve mutluydu.
" Ahh tanrım. Fred ' i unuttum"

Koşa koşa odasına gitti.

"Ah .. Merlin. Fred üzgünüm Dean ile biraz konuştuk da "

"Aa yok sorun yok yani , zaten sevgilinmiş Ron söyledi."

"ESKİ, eski sevgilim."

Böylece konu açıldıkça açıldı ve tüm hayatını fred e anlatmış bulunuyordu.
O sırada içeriye draco girdi.

"Şey böldüm mü?"

"Yok yok hayır" dedi hermione hemen . Aslında Harry ve Draco hogwarts da baya iyi anlaşmaya başlamışlardı . Zaten herm onu Harry ile konuşurken duyuyordu . Hatta Ron bile onunla iyi anlasıyordu , pans için.

"İyi o zaman şunlara bak granger"

Elindekileri masaya fırlattı ve fred in yanına oturdu.

"Ah fred bize biraz izin verir misin?

"Tabi"

Fred hemen ayağa fırlayıp kapıyı kapatıp gitti ve malfoy fırsat tam istifade hemen soru sormaya başladı.

"Sevgilin güzelmiş herm. Burda mı tanıştınız?"

"O benim sevgilim değil"

"Aa şey pardon "

"Önemli değil. Ama şu dosyada ki adamlar kim?"

" Birkaç tahmin edilen ölüm yiyen yarın birlikte bakmaya gidicekmişiz.
Ron ve pans de başka bir yere gidiyorlar . Brown hakkında bilgi yok o burda kalır sanırım."

"Peki kaç gibi yarın Harry e sözüm varda ."

" 2 gibi olur "

"Çok iyi , şey sende gelmek istermisin?"

"Ha!"

"Şey biz pikniğe gitmeyi planlıyorduk da sen de gelirsin belki hem astoria gelmek ister."

"Belki gelirim . Ama onunla ayrıldık"

"Ay şey pardon "

"Sorun değil zaten ciddi değildi, zaten baya oldu . Neyse işin bitince dosyayı pansy e ver o bana verir" deyip gitti.

" Offf hermione of çocuğun yarasını deştin. Zaten onu sevdiğini düşünmüyordum pek üzgün gibi değildi ama aman canım banane zaten niye taktımki ve ben bunu . Öf çok konuştum"

Hemen sonra fred ile pansy nin odasına gidip dosyayı verdiler sonra fred onu eve bıraktı ve herm kendini yatağına atar atmaz uykuya daldı.

Hemen sonra fred ile pansy nin odasına gidip dosyayı verdiler sonra fred onu eve bıraktı ve herm kendini yatağına atar atmaz uykuya daldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-
İşte muhteşem fred bu
Jshwhahwb

INEFFABLE / DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin