Yine ben
-
2 gün geçmişti ve ben yine aynı halde...
Yani yorgun.
Her neyse üstüme bir şort ve uzun kollu bol bir sweatshirt geçidikten sonra ginny i uyandırmaya gittim .
Lönk diye kapıyı kapatıp üstüne atladım."Ginnyy! Kalk kız Harry geldi kapıda bekliyooo. Efendim Harry?? Yok yok girme Harry girme sakı-"
Birden ginny yattığı yerden 30 m kadar yukarıya zıpladı.
"Gerizekalı niye önceden kaldıramıyosun saçım nas-"
Ben galiba baya sesli gülünce birden bana vurmaya başladı.
"Ginny aaah ! Dur Ameliyatlı yerim . Aah dur ya ."
"Demek sen bana şaka yaparsın haaa!?"
Biraz daha bana vurdu sonra söylenmeye başladı
"Ben vazgeçtim."
"Neyden"
"Evlenmekten"
"Neeeğ! Ah güzel şaka"
"Şaka falan değil"
"Niye ki"
"Bana evlenme teklifi etmedi"
"Ginny saçmalamaz mısın . Harry seni çok seviyor bundan güzel evlilik teklifi olurmu?"
"Öf tamam vazgeçtim"
Ben yine gülmeye başlamıştım ki kafama yastık yemekle geri sustum. Sonra kahvaltı yaptık ve ben işe cisimlenmeden önce ginny e veda ettim.
"Tamam geç kalıyorum hadi görüşürüz unutma Harry ile yemek yemeye karar verdik sana söylemeyi unuttum."
"Neğğ!??"
Kafama yastık yemeden önce cisimlendim.
İşe geldiğimde Harry beni aradı.
"Evet Harry"
"Ginny e evlenme teklifi edicem"
"Ne?! gerizekalı . Bizi postalıyosun yani?
"Aynen öyle"
"Terbiyesiz seni. Neyse ben Ron a ve pans e söylerim . Aaa ben malfoy u davet etmiştim "
"Ona da söyle"
"Tm söylerim hadi akşam görüşürüz"
"Çook çoook çok sağol herm senin yerinde olsa kimse bunları yapmazdı. Başkaları hemen ginny e söyle-"
Telefonu kapattım. Çünkü rahat 20 dk boyunca bunları söylüyordu ve odamdaydım .
"Ah selam mione"
"Sanada fred"
"Şey düşündüm de bugün öğlen birşeyler yapabilirmiyiz?"
"Olabilir"
Bay anti bulanık buraya geldiği gibi giderken konuştu."Granger toplantı salonu. Ron ve pans e söyledim."
"Görüşürüz herm"dedi fred
Bir dakika ne bir yanlışlık var.
Fred beni öptü mü?
Aman tanrım .
Nerelere düştüm beeeğnn.
Pek bozuntuya vermemeye çalışarak dışarıya çıktım bende. Ve toplantı salonuna girdim."Sonunda" dedi Ron
"Buyrun bayan granger"
Gidip malfoyun gösterdiği yere oturdum.
"Evet şimdi gruplar halinde gideceksiniz . Fred yok çünkü birkaç aksaklık var dosyasında onlara bakıyorlar aslında ben görevde yoktum ama fred olmadığı için varım. Pans ve Ron , ben ve granger gruplaşacağız . Muggle dünyasından bir yere gideceğiz. Ve vakit kaybetmeden şu resimleri gözünüzün önüne getirin buraya gideceğiz. Bu gün sadece araştırma yaparız çok acil birşey olursa buraya haber veririz yetkililer gelirler ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE / Dramione
RandomYıllar sonra... Draco Malfoy iksir profesörüdür bir zaman sonra sıkılınca işi bırakır ve seherbaz olmaya karar verir ilk iş gününde ilk aşkını görür. Daha nice ilkleri olacağından habersizdir....