Üstüme pileli eteğimi ve beyaz okul gömleğimi geçirirken anneme söylenmeye başladım.
"Ne var yani okul diye bir şey olmasa ve ben sonsuza dek uyuya bilsem. Ne olacak yani ölür müsün dünya? Ne olacak 1 2 saat daha uyusam? Neden ibnelik yapıyorsun bana hayat? Sabahın altısında uyanmak nedir ya. Ama var ya hep abimin suçu. Hep o dedi bana özel okula ne gerek var diye. Hayvan kadar paramız var bir özel okula yazdırmıyorsunuz ya. Ne olacak yani 3 saat daha fazla uyusam ölür müsünüz." Bunların neredeyse hepsini bir nefeste söylemiştim. Ama tabii ki annemden kafama şaplak yedim.
"Sus kız yersin terlik. Hem o hayvan kadar parayı zaten sizin eğitiminize veriyoruz. Baban sabahlara kadar çalışıyor sizin için. Bir de burada terbiyesizlik yapıyorsun."
Anneme anında kedi bakışı attım. Annemse artık yemiyordu bunu. Gözlerimi kıstım. Oha annem kırmızı sutyen mi giymiş. Kolumu annemin omzuna attım ve yanağından makas aldım.
"Kız bugün geç geleyim mi."
"Ne geçi?"
"Ne geçi olur mu sanırım bugün babamla işiniz var." Annem kaşlarını çatarak bana baktı.
"Ne diyorsun kız sen?" Kaşlarımı kaldırıp indirdim ve sırıttım.
"Kırmızı diyorum. Çok sexy olmuşsun diyorum. Eğildiğinde görünüyor diyorum." Annem kaşlarını çatıp eğildi ve içine baktı. Sonraysa başını hışımla kaldırıp terliğini çıkardı. Terliği görünce panikle geri geri gitmeye başladım.
"Vallahi şakaydı Mediha Sultan."
"Sen ne terbiyesiz oldun bu aralar."
"Kime çekmişim kız." Yine kolumu omzuna koydum ve bakışlarımla annemin göğsünü işaret ettim. Sonrasındaysa malum son oldu. Kıçıma terlik yedim.
***
Sırada yatmış uyuyordum. Üstüme bir adet hayvanın atlamasıyla bende aynı zamanda yerimden sıçradım ve aynı zamanda çığlık attım. Ayda malıydı atlayan.
"Sen salak mısın kızım ya!"
Ayda ise yanağıma öpücük kondurup yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA DEK
ChickLitSizin yardımınızla hikayeyi büyütebileceğimi düşünüyorum. Hikayenin geri kalanında güzel bir açıklama koyacağım. =)