Доста време се чудих какво да облека,накрая реших да бъда с черен топ, скъсани дълги дънки, обух черни Vans и мама ме извика да сляза.
Позвъня се на вратата. Отидохме да отворим, на вратата седеше мъж на средна възраст, явно това беше Гарет. А зад него се показа момче, коета изглеждяше на около 19-20.- Здравейте, заповядайте, чувстваите се като у дома си!-мама ги покани и те влязоха. Когато влязоха по огледах малко Хари, това истина ли беше, брат ми изглуждаше като модел на бански и бельо. Има толкова сладка усмивка.Зара какво ти става той ти е брат.
- Качвам се горе.-омръзна ми да срушам скучните им разговори това беше най-добрия вариант.
- Зара, чакай вземи Хари и му покажи стаята му.-нямам избор просто го взех, не можа ли тя да му я покаже.
- Товя е стаята ти, Хари.-опитвах се да бъда мила, но изобщо не искам да имам нов брат!- Мерси, а тази отсруща трябва да е твоята нали?-просто кимнах, защото изочщо не ми беше до глупави разговори и влязох в стаята си. Толкова съм непохватна, изтървах си обицата до леглото. Тъкмо се наведох да я взема и чух как някой влезе в стаята ми. Изправих се и видях Хари, който просто седеше пред вратата ми и ме оглежваше. Какво иска пък сега, не може ли просто да си влезе в шибаната стая и да си седи там?
- Какво искаш?-попитах го, защото ако просто седя и го чакам да каже нещо няма да отлепи поглед от мен. Той просто изръси-
- Имаш много як задник, сестричке.-аз се учудих, че ми го казва, защото изглежаше като добро момче в началото.
- Казвай квот ще казваш и се махай от стаята ми, незабавно!-толкова му се ядосах, че исках да хвана огромната му мускулеста ръка и да го издърпам извън стаята ми.
-Споко бе, дойдох просто да си поговорим, знаеш да се опознаем малко.-такъв идиот, изобщо не искам да се опознавам с него, искам просто да се разкара от стаята ми.
- Няма да се опознавам с теб изобщо, махай се от стаята ми!-а той разбира се, направи точно обратното, просто се намести на леглото ми.
- Няма да се махна от стаята ти щом не искаш, даже нямам никакъв проблем да спя с теб, в стаята ти, на леглото ти.-винаги наблягаше на теб и ти. Аз просто се съгласих, за да се разкара по-бързо. Седнах на леглото и го попитах за какво иска да говорим.
Отпе ми доста време да напиша това и се надявам да ви харесва книгата до тук пишете в коментари те какво мислите
💕💕💕
YOU ARE READING
MY FUCKING BRO
RomanceВ историята се разказа за момиче на име Зара, която има доведен брат а какво ще се случи между тях ще разберете в самата книга! Приятно четене❗😉🔞 22.09.21г. - 5th in #brother