5 fejezet

54 3 2
                                    

~Lucy~
-Akkor miért jöttél Jackal?- kérdeztem egy kicsit idegesen.
-Érted.- mondja nagy vigyorral a száján.
-Lucy-ért?- kérdezték a többiek egyszerre.
-De mégis miért?- kérdi Natsu.
-Lucy azt tudja.- nézet rám Jackal.
-Hát ha azért az erőért jöttetek akkor nem kapjátok meg. És csodálom hogy ennyi idő kelet hogy rá jöjjetek.
-Lu-chan, mégis milyen erőért?
-Hát jó ha így állunk, akkor...-  magához húzza Wendy-t és a hegyes körmeit a nyakához rakja.- Na mostmár velünk jössz?.
-Oké.-mondtam és mindenki rám figyelt.- De előbb, mond el hogy mi van a nagyapámmal.
-Rendben. Acnologia-ból ki szívják a sárkány erőt.- néztem félve mert ha kiszívják egyből az egész erejét akkor meghal.- De nyugi nem szívunk ki belőle az egészet egyszerre.- mondta gonosz vigyorral Jackal.
-Luce, neked Acnologia a nagyapád?- kérdezte Natsu.

Nem mondtam semmit csak mentem Jackal felé. Egyik pillanatban a másikra Jackal mögött teremtem és kiszabadítottam Wendy-t.
-Figyelj ide Jackal, velem ne játszotoz. Nem ismersz engem.
-Hogy én nem ismerlek? Na ne nevetes. Sok mindent tudok rólad.
-Lu-chan hogy csináltad?
-Mégis mit?
-Nagyon gyorsan kiszabadítottad a kislány.- mondta Gray.
-Az már nem a ti dolotok- és zölden felvillan a szemem.

~Natsu~
Láttam ahogy Luce szeme zölden felvillan. Nem értetem csak a sárkányoknak változik át a szeme színe zöldre. De ha Acnologia a nagyapja akkor azt jelenti hogy Luce sárkány
-Luce.... te sárkány vagy?- kérdeztem és mindenki rám nézett kivéve Luce.
-Dragneel, hogy tudtad ezt a hülyességet ki...- mondta volna tovább de Jackal közbe szólt.
-Na végre leeset. Ilyen nehéz volt kitalálni?
-Lucy...- mondja Erza.
-Várjunk. Ha sárkány vagy akkor miért ölőd a fajtádat?- kérdezte a hosszú fekete hajú srác.
-Azért mert Igneel megölte a szüleimet.- mondta Luce.
-Ez nem igaz a te szüleid ölték meg az apámat.
-Ne hazudj tov...- mondta volna tovább de valamiért nem tudta.

~Lucy~
-Ne hazudj tov...- mondtam volna tovább de nem tudtam mert éreztem hogy valami van a hátamba.
-Mi az Luce?- kérdezte és látta hogy térdre essek és utána vért köhögök.
-Most mi történt?- kérdezte Sting.
-Így jár az aki nem fogad szót nekem.- néztem fel Jackal-ra aki csak mosolygót.
-Lucy- ide akartak jönni a többiek.
-Ha ide jöttök meghal.
-Nem fogsz engem megölni mert nektek élve kellek.- kezdtem el röhögni.
-Ne bízd el magad.
-Ahogy te sem.- mondtam és körülöttem sötétkék füst keletkezett ami később betakart engem.
-Szerintem menjünk hátrébb.- mondta Natsu és mindenki hátrálni kezdett.

A füst kezdet felszívódni és én átalakultam sárkányá. Szinte teljesen olyan voltam mint nagyapám csak annyit volt a különbség hogy nem kék csíkok voltak rajtam hanem szőke csíkok. Ahogy a többiek rám néztek tátva maradt a szájuk.

-Lu-chan, egy sárkány?
-Igen Levy, úgy néz ki.- nézet rá Erza.
-Erre is gondoltam.- mondta Jackal és mögötte termet pár ember.
Öt percig tartott a harc köztünk. Csak én harcoltam a többiek nem, de ennek őrülök. Amikor vége lett le akartam szállni, de csak nehezen tudtam mert kezdet fájni a hátam. Nagy nehezen leszálltam és átváltoztam. Lábon álltam és a többieknek háttal voltam. Gondolom látták a véres hátam. Térdre estem mert nem bírtam tovább lábon állni. A szakadék szélénél voltam mert a vár mellett van egy szakadék.

Láttam hogy Natsu és Levy ide akarnak jönni hozzám.
-Ne.... ne gyertek.... ide.- mondtam nagy nehezen a hátam miatt.
-De Luce, a sebedet el kell látni.- nem mondtam semmit csak felálltam és elkezdtem sétálni az ellenkező irányban. Párszor szinte ellestem de attól mentem tovább. Felnéztem a vár tetejére és utána a szakadékra néztem.
-Lu-chan miért mész a szakadék felé?- kérdi aggódva Levy. Nem mondtam semmit csak mentem előre.

Sárkány világ  [Nalu]Onde histórias criam vida. Descubra agora