Hy... Am.
Ape benda kau ni?
Kau la dah kenapa duk usyar budak tu asal.. Kau suka dia an..Eh kau ni mana ada la aku tak usyar pun budak tu dah la dah lambat kita nak pergi jumpa cikgu ..
Ye la sabar la ...
******
Assalamualaikum cikgu.. Kenalkan ini pelajar baru cucu kepada Tuan Besar Tan Sri Tengku Zahari.
Semua menunduk hormat kepada Tengku Nur Intan Zahirah ..
Eh jangan la macam ni please anggap saya macam orang biasa juga kalau tak..
Eh ni kenapa tak duduk lagi.. Cikgu boleh tak kita mulakan sesi pembelajaran kata seorang pelajar yang baru kembali ke kelas...
Hmm.. Betul tu jom kita mulakan cikgu kata aku kepada cikgu yang mengajar bahasa malayu..
Okay pada hari ini cikgu akan ajarkan tentang..
Skip..
Pov Amanda and the Gangs
+Amanda +Nana + Sofiea
Hye Manda aku nak gi tahu kau ni??
Apa benda kau ni Nana.. Kau nak gi tahu apa?
Ada budak baru masuklah sekolah ni?
Hentah mana la aku tahu ?
Ha ya betul tadi aku nampak dia..
Nama apa kelas aku tak tahu la..
Hmm..yang aku tahu dia sama kelas dengan gang aisyah tu..
Ouh kelas tu eh..
Hmm..ya..******
Hay.. Haikal Amsyar...
Kau kenapa Naufal..
Petang ni game on tau cikgu bagi tahu tadi..
Hmm okay aku dah tahu kau jangan risau..*******
Ketika ira sedang berjalan menuju ke kelasnya dia teserempak dengan Haikal Amsyar....Hmm..awak..
Ye..kenapa ye??
Awak pelajar barukan..
Ya saya kenapa ada saya buat salah ke tadi??
Hmm..tak ada apa la dah pergi masuk kelas waktu rehat dah hampir tamat tu..
Okay awak..
Ira berjalan ke hadapan sambil melihat yang di belakangnya Haikal Amsyar memanggilnya..Awak siapa nama??
Kedengaran loceng waktu rehat sudah tamat ira membuka langkahnya untuk masuk ke dalam kelas.
********
Niz kata aisyah kepada aku..
Ya saya ada apa aisyah..
Awak bual apa dengan ketua pengawas tadi..
Ketua pengawas yang mana eh saya tak kenal la..
Intan yang kau sembang tadi dengan Haikal amsyar idola gadis dalam sekolah ni dan penjaring gol terbanyak dalam perlawanan bola sepak dan penolong ketua pengawas..
Ouh..okay..Okay assalamualaikum....
Skip..
Ira kau balik dengan siapa??
Aku balik lambat sikit ada kerja yang perlu aku selesaikan sebelum balik..
Ouh okay hati-hati..
Kau pun sama dina hati-hati ..
Okay Ira..Ira ke bilik pengawas dengan sendirinya..
Siapa nak iz update lagi sila angkat tangan
Insya allah kalau iz ada masa dan ada idea iz akan sambung ke cheaper ke seterusnya..
Hari ni hari ulang tahun maktok iz.. Semoga didalam lindungan allah, dimuraahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik..
Date: 1 Mei 2020
Selamat menyambut hari pekerja..
YOU ARE READING
You Are My Love
ActionHy selamat pagi hari ni kamu semua ada kawan baru? Hm... Ira perkenalkan diri kamu kepada rakan ii kelas... Hmm...Cikgu saya bercadang nak jadikan Ira sebagai penolong ketua biro pengawas ....