9

200 14 4
                                    

Sadece sussun diye onu takip ettim ve uçaktan schoola atlamaya çalışıyorduk sanki başka yer yokmuş gibi. Onu takibi bıraktım ve mesajlardan 'üzgünüm ama ölmek için daha çok gencim'
'Ayrıca orası çok uzak nasıl gitmeyi planlıyorsun'
"Ya biliyorum araba bulacaktık amaaağğ. Bak hatta buldum bile merak etme yanına gelicem gguk"
Aman ne mutlu oldum anlatamam. Ben bunun yüzünden platinV ten altınIII e düşerim ya
Ona yazarken fark etmemişim prisona inmiştim ve bir 20 kişi daha. Ve burada çatışıyorlardı. Hemen depoya girip elime bir uzi aldım ama kurşunları yoktu. 2 kişin ayak sesleri gelmeye başlamıştı. Ne yapıcağımı bilemeyip ormana doğru kaçmaya başladım ama beni arkamdan vurmuşlardı. Bayılmıştım. Kenardan yardım tuşuna basıp duruyordum.
"yeETTİM JEONGGUK"
Ben ağacın arksında, adamlar beni bulmasın diye saklanırken o adamların birini arabayla bayılttı. Diğerini de yumruklarla öldürdü. O beni kurtarırken kenardan
'Helaaaaal' yazdım.
"Ne demek canım. Eheh bana borçlandın"
Sana borçlu kalmak istemiyorum hııaaa yazıp çatışmanın ortasına atladım ve tekrar bayıldım.
"Ne yapıyorsun ya" arabaya binip bana sıkmasınlar diye önümde durdurdu ve beni kurtardı o sıra arabadan dumanlar çıkıyordu. Bende bayılmadan arabaya atladım ve son sürat sürdüm. Yasnaya polyanaya gidiyorduk. Ama o sıra kastı ve ben duramadım araba devam etti ve nehire düştük.
"Aish kör müsün be. Gitti arabam"
Ona oyun kastı aq yazdım. Ve ben binaların ordayken jimin uzaktaydı. Baktığımda bağlantısı kesilmişti.
Alan küçülüyordu araba buldum ve alana gittim o alandan dolayı öldü. Bende 8. Oldum sonra ona instagramdan yazdım.

Kindomofjeongguk:
Neden çıktın

Onlyjim:
Tae görüntülü aramıştı

Kindomofjeongguk:
İşim var diyemedin mi

Onlyjim:
Yapamazdım

Kindomofjeongguk:
Nedenmiş o?

Onlyjim:
Dedikodu saatimiz gelmişti

Kindomofjeongguk:
Huh! Ne kadar önemli

Gamer: ♡JiKook [IG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin