"Monkey D. Luffy, müdürün odasına!" Luffy gülmemek için kendini tutarken Ace ile bakıştı. Ace ise "Tch" demekle yetindi.
Zoro ve Sanji aynı sırada oturmak zorunda olan sofraların sucukları- kavga ederken hizalarındaki sırada yan yana oturan Nami ve Usopp da hafif (!) bir kavga ediyordu.
Nami cımbızı ile Usopp'un etini kapıp sertçe mıncırırken Usopp beyniyle kavga ediyordu.
"Kusssoooo... sakın çığlık atmaaa..." Robin kitap okurken Chopper ders uzun sürdü diye ağlıyordu.
Brook ve Franky ise... Brook ona bikinili kız fotoğrafları gösterirken Franky bunu hangi amaçla gösterdiğini anlamaya çalışıyordu.
Luffy müdürün odasına çıktı. Müdür Roger, gülümseyerek konuştu.
"Merhaba Luffy."
"Merhaba Roger." Adam şaşırmamıştı. Ona bir tek Luffy Roger derdi.
"Yine kantinden jelibon alamadın diye kantini yıkmışsın galiba."
"Sen jelibonu ne yaparsın deyince beni jelibondan mahrum ettikleri için ben de onları ekmek paralarından mahrum ettim!" Çok iyi bir şey yapmış gibi konuşuyordu.
Gol D. Roger çekmecesinden evraklarını çıkardı.
"Seni yine affediyorum. Ama senin alman gereken cezayı, asıl okul yıkım uzmanlarına vereceğim." Luffy aniden ciddileşti.
"A-ov..."
***
"LAN Bİ GİT!" Masada oturmayan ve bahçede turlayıp duran Zoro sırtından Sanji'yi indirmeye çalışırken Usopp o ikisinin duymayacağı şekilde fısıldadı.
"Ne yani?! Yıkılan kantini bu ikisi mi yapacak?!" (Usopp)
"Galiba, ihihihi." (Luffy)
"Suuuppeeer!" (Franky)
"Süper değil, Android Bey. Roger-sensei bu kararı verirken Aşçı Bey ve Kılıç Ustası Bey'in siciline değil, günlük hayattaki davranışlarına bakmalıydı." dedi Robin kahvesinden yudumlarken. Nami ağlayarak Robin'in koluna sarıldı.
"İşte bu yüzden en çok seni seviyorum Robinnn!"
"Sen daha geçende 'Sevdiğimi döverim' demedin mi lan?!" (Usopp)
"Sevmediğimi döverim sevdiğimi dövmem bir kere ben! Sen ona kulak asma Robin~" (Nami)
"Bir de nakama olacak!" (Usopp)
"Ne ara korsan olduk lan Burun Surat?" (Nami)
"Portakal Kafalı!" (Usopp) Usopp'un üzerine atlayan manyak Usopp'u doğduğuna pişman ederken Sanji Zoro'yu yanağını sıkarak getirdi.
"Valla aslında derinlere inseniz bu Marimo baya yufka yürekli!" (Sanji)
"Kapa lan çeneni!" (Zoro)
"Aynen ha! Ama Sanji, benden iyi bilmeni yasaklıyorum!" (Luffy)
"Ne alaka lan şimdi?" (Sanji)
"Zoro benim kankam!" (Luffy)
"Her sabah tavana kılıçla sabitleyip yatağına konan kanka da kanka hani." (Usopp) Daha yeni dayak yemiş Usopp, Nami'nin ona kara aura saçarak baktığını görünce konuştu.
"Niye öyle bakıyorsun lan?!" (Usopp)
"Sen ne anlarsın lan kankalıktan? Asıl kankalığı git Vivi'ye sor, beni anlatacaktır!" (Nami)
"Hayır Nami. Senden babamın hastane masrafları için para istedim, ve sen benden 10 kat faizle geri istedin..."
"Eh..." Ona kara aura saçarak bakan Vivi, bakışlarıyla vicdan azabı çektirdikten sonra yavaşça uzaklaştı.
"Yo ho ho! Vivi-chan hiç de öyle düşünmüyor galiba!" Brook -olmayan- karnını tutarak gülerken Franky elini havaya kaldırdı.
"Suuuupppeeer!" (Franky)
"Değil Android Bey. DEĞİL." Robin gülümserken kararınca Franky kesti konuşmayı.
Sanji dikkatlerin ikisinin üzerinden kalkmasını fırsat bilerek Zoro'ya pic smile ile baktı. Zoro'nun ise gözü seğirirken sinirden gülmeye başladı. (Aaaah bolca güldüğü tek anlar sinirlendiği anlar zaten *^*)
Sanji Zoro'nun üzerine atlayıp gıdıklamaya başlarken Zoro'nun yapabildiği tek şey gülmek olmuştu.
Asıl ıstırap bu ya, gıdıklanırken gülmek?
Zoro'nun gözleri gülmekten dolarken bütün ekip telefonları çıkarmış, videoya almıştı. Luffy hariç.
Onun telefonu yoktu.
"Gıdı gıdı gıdı! Uy sen gıdıklanır mıydın Marimo?" (Sanji)
"İ-İNDİ-Dİ-DİR LA-A-AN ELİN-İ KIV-KIVRI-KIVRIK KAŞ-KAŞLI!" Aniden bayıldı.
***
Biliyorum kısaydı. (Siz: Önemli değil felan dememizi bekleme. Yazdığının yarısından fazlası diyalog lan!)
Bakalım Sanji ve Zoro kantini yeniden nasıl inşa edecek? (Siz: Sen de bilmiyorsun değil mi? Hem öğrencinin kantini inşa ettiği nerede görülmüş lan uçuk!)
Herkese kucak dolusu kediler ve iyi günler! ;3 (Siz: Tüy zaten hemen işe yaramaz şey...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Farklı Dünya
Fanfictionİlk One Piece Fanfic'im. Umarım eğlenerek okursunuz, ben baya geride kaldım çünkü dizide. Neredeyse kimseyi bilmiyorum. Bu kitap One Piece delisi jankim @argent006'ya ithaftır. İyi Okumalar~