Merhabalar! Bu sefer Fairy Tail değil de One Piece yapayım dedim.
Şimdiden söyleyeyim;
• Şeytan Meyvesi gücüne sahip olacaklar.
• Hayvan olan hayvan, robot olan robot, iskelet olan iskelet olacak. İnsan değiller yani.
• Kitap kısa olabilir muhtemelen...
• Ben zaman atlamasından sonrasını izlemedim, zaman atlamasına bile yetişemedim. Nedenini boş verin, ailevi bir mesele.
Bu yüzden siz izleseniz bile sizden eski hallerine göre hayal etmenizi istiyorum. Zaten eski halleri kat be kat daha iyi ya neyse...
Sana gelsin argent006❤
İyi Okumalar~
Luffy uyandığında yatağında değil tavandaydı. Ve yerdeki telefonu titreyip duruyordu.
Her zamanki gibi "Nin nin nin..." diye hırıltılar çıkararak kendini tavandan ayırmaya çalıştı ama kazağının kollarından tavana eski kılıçlarla asılmış olduğunu görünce zor da olsa bunun oda arkadaşı Zoro'nun işi olduğunu anladı.
Roronoa hazretleri ise... kendileri zaten yerde onun yatağındaydı.
Yatılı okula ilk geldikleri zaman aynı odada Zoro, Sanji ve Luffy yatacaktı. Luffy manyamış beynini belki de ilk kez kullanarak kuş tüyü yatağa el koymuştu. Her sabah da kendini o yatak dışında her yerde buluyordu.
Bir ara çatıdaydı. Yani tavan ona vız gelirdi.
Daha sesli "Nin nin!" dedi. Sanji lavabodan çıktı.
"Oi, Luffy! Kapa çeneni, ilk kez lanet Marimo ile kavga etmeden doğru düzgün bir şekilde dişlerimi fırçalıyorum!"
"SANJİ İNDİR BENİ." Sanji göz devirdi ve tavanda tepinmeye devam eden Luffy'yi Zoro'yu uyandırmadan indirdi.
O sırada da içeri Usopp ve Nami daldı. Nami Usopp'un sırtındaydı ve yanaklarını çekiştiriyordu.
"NAĞİ İĞ SIĞTIĞDAN!"
"ONU KAFETERYADA BEDAVA PARA DAĞITIYORLAR DEMEDEN ÖNCE DÜŞÜNECEKTİN KOCA YALANCI BURUN!"
Zoro hala uyuyordu.
Nami ve Usopp'un arkasından Robin, kucağında Chopper daldı.
"Rotacı Hanım, lütfen sakin olun." Chopper ağlıyordu.
"ŞEYTAN NAMİİİ!"
"SIRA SANA DA GELECEK PİS GEYİK!"
"BEN PİS DEĞİLİM DÜN BANYO YAPTIM!" Chopper başını Robin'in omzuna yaslayıp ağlamaya devam etti.
Zoro hala uyuyordu.
Sanji çığlık attı.
"NAMİ-SWAAAAN~ ROBİN-CHWAAAAN~"
"Size de günaydın Aşçı Bey."
"SANJİ-KUN HİÇ SIRASI DEĞİL! HEM SWAN KUĞU LAN DELİRTMEYİN BENİ!" Nami Usopp'un kafasını buzdolabına sıkıştırmaya çalışırken Sanji'ye bağırdı.
İçeri Brook daldı.
"YO HO HO! MERHABA DOSTLARIM! YENİ ŞARKI YAZDIM!"
"KAPA LAN ÇENENİ!" Nami Usopp'un yüzünü buzdolabı zeminine sürtüyordu.
"SUUUUUPPEEEEER!"
"LAN GELDİ GENE." Herkes Franky'nin sesiyle uyanan Zoro'ya döndü. Nami Usopp'un kafasını buzdolabının buz kaplı duvarına vurmayı kesti. Usoop morarmış kafasını buzdolabından çıkardı.
"Galib... a... Luffylerin odasın... a... Franky taşınm... alı..." O bayılınca (!) Chopper Robin'in kucağından çıkıp Usopp'un yanına çökerek küçük dizlerini dövmeye başladı.
"USOĞP! ÖLĞME KOCA BUĞUUUUN!"
"Ben ölüyorum Chopper... hikayemi anlat..."
"SEĞİN HİKAYEĞN Mİ VAR?! BÖEEEEEEEEE! BÖEEEEEEEEĞ!!" Chopper yeri yumruklamaya başladı.
"NEDEN HEP İYİLERİ ALIRSIN HAYAT?! NEDEEEEEĞN?! BÖEEEEEEEEE!! BÖÖEEEEEEEEE!"
"Doktor Bey... sakin olun..." Robin ellerini göğsünde çaprazladı. Chopper'ın iki yanından eller çıktı. Onun kafasını okşamaya başladılar. Usopp uyanmıştı ve Nami ona yine dalmıştı.
"O BEDAVA DEDİĞİN PARALARI KENDİ CEBİNDEN VERCEN LAN BURNUN KADAR CÜZDANIN VAR GÖRDÜM!"
"Millet erkek dikizler bizimki cüzdan dikizliyor..."
"BURNUN KADAR DİLİN VAR!"
"SENİN BENİM BURNUMLA NE ALIP VEREMEDİĞİN VAR LAN?!" Usopp ve Nami tartışırken Brook şarkı söylemeye başlayınca Chopper ve Luffy konuştu.
"Keşke Sogeking burada olsaaaa..."
"Lan lanet Marimo yine uyumuş!"
"Suuuuppppeeeeeer!"
"Neresi süper bunun Android Bey..."
"Bunu yeni mi buldun Robin-chan? Yo ho ho!"
"USSOOOOOOOOOOPP!!"
"NAMİ BIRAK BURNUMUUUUUUUUUU!!"
***
İlk bölüm BAYA kısa oldu ama doğaçlama yazdım ^^
Belki daha sonra uzun tutarım...
Herkese kucak dolusu kediler ve iyi günler! ;3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Farklı Dünya
Fanfictionİlk One Piece Fanfic'im. Umarım eğlenerek okursunuz, ben baya geride kaldım çünkü dizide. Neredeyse kimseyi bilmiyorum. Bu kitap One Piece delisi jankim @argent006'ya ithaftır. İyi Okumalar~