1

379 36 8
                                    

Lucian: Ne beceriksiz adamsın ölmeyi bile beceremiyorsun.

Sunset: İşine bak Soobin seninle uğraşmak istemiyorum.

Lucian: Çok ayıp sevgilim. Burda seninle vakit geçirmeye çalışıyorum senin yaptığına bak.

Sunset: Senin derdini anladım ama derdinin dermanı ben değilim Soobin. Şimdi kendi seviyende birini bul.

Lucian: İnebileceğim tek seviye seninki. Daha fazla düşen yoktur herhalde.

Sunset: Gerçekten bana bir kere daha gösterdin nasıl biri olduğunu.

Lucian: Ne mutlu bana. (16;47) 

“Sunset "görüldü

Lucian: Bu ne sikim? (22;13)

Sunset: Diyorum ki acaba biraz rahat bıraksan beni? Malum sayenizde ölemiyoruz bari uyuyalım.

Lucian: O senin acizliğin. Bunun üstünden alçak seviye laf sokmaya çalışma inan bana kendi başına beceremediğin şeyi ben yaparım sana.

Sunset: Formundasın.

Lucian: Teşekkür etmeyeceğim.

Sunset: Etme.

Lucian: Kendini öldürme çabana hayranım. Ama gerçi şaşırmamalı . Seni ben istemedim, ailen istemedi, seni toprak bile istemiyor. Şaşmamalı.

Sunset: Haklısın. Her zaman bana karşı bu kadar sert olmanı sorgulamamıştım. Kişiliği bu, insanlara böyle davranıyor demiştim. Fakat sen benden her zaman diğerlerinden daha fazla nefret ettin.

Lucian: Ne bu şimdi? Duygu sömürüsü falansa ben doğru adres değilim bebeğim.

Sunset: Her şeye rağmen yanıma gelir misin? 13:20

Lucian: Evet. 17:54

Lucian :: yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin