|1|

1.7K 49 2
                                    

17 letni chłopak o imieniu Jeongguk zamieszkuje przedmieścia Seulu. Chodzi do liceum. Nie uczy się zbyt dobrze, ledwo zdaje z klasy do klasy. Lubi dokuczac innym, jest co w stylu "bad boy". Nie ma swojej grupki, woli działać sam.
Jest poniedziałek, jak zwykle Jungkook przyszedł spóźniony na lekcje i zajął ostatnią ławkę, standardowo.
-widzę, że nadal nie nauczyles się manier.-mowi nauczycielka.
-po co mi się uczyć manier, sama wiesz, że jak skończę 18 lat opuszczę tą bude  i nie będę musiał się z wami użerać.- odpowiada chlopak.
Kobieta tylko westchnęla i zaczęła prowadzić lekcje dalej.
Lekcje minęły całkiem szybko. Jungkook wrócił do domu i jak zwykle zaczął pisać piosenkę. Nikt nie wiedział o jego talencie, on nie chciał się tym chwalić. Robił to dla siebie. Następny tydzien wyglądał tak samo.
Następny poniedziałek.
Jungkook wszedł do klasy tym razem punktualnie. Lekcja jak lekcja, nudna.
W pewnym momencie przyszła dyrektorka, a za nią jakiś chłopak. Był dość niski, coś w nim przykuło uwagę Jeongguka. Od razu podniósł wzrok na nieznajomego.
-oto wasz nowy kolega. Macie przywitać go miło.-powiedziala dyrektorka.
-opowiesz coś o sobie?- pyta nauczycielka
-em.. jestem Jimin, mam 17 lat. Przeprowadziłem się z Busan. Interesuje sie muzyką. -mówi nieśmiało nowy chłopak.
-dobrze Jimin udziądz obok... o, usiądziesz obok Jeongguka. Siedzi w ostatniej ławce. Jeongguk, masz być miły dla nowego kolegi.
-ciągnie kobieta.
-ta ta -odpowiada niechętnie jungkook.
Jimin usiadł jak kazała mu nauczycielka. Niepewnym wzrokiem popatrzał się na Jeongguka siedzącego że wzrokiem wbitym w podłogę i zaczął słuchać kobiety.
Jungkook kątem oka spoglądał na chłopaka. Na przerwie, gdy jungkook przechodził korytarzem zobaczył Taehyunga, też był "bad boyem", który przypiera Jimina do ściany i najwidoczniej zastraszal go.  Chłopak podszedł do nich i zaczął mówić.
-Kim Taehyung, masz jakiś problem?!
-o Jeon Jeongguk stał się wielkim obrońcą?-prowokuje Taehyung.
- Jak go zaraz nie puścisz, jedyny szacunek jaki dostaniesz będzie od muszli klozetowej i twoja reputacja... ah tak, nie będziesz jej miał- mówi groźnie chlopak.
-bardzo się boję- odpowiada Tae.
Wtedy nerwy Jeongguka puściły i ten przyłożył w twarz chłopakowi, po czym ten spadł na ziemię i uciekł. Jungkook podał plecak Jiminowi, prawie w ogóle nie patrząc na niego poszedł przed siebie. Jimin został przy szafkach i tylko spoglądał za znikającym za rogiem korytarza chłopakiem.

When I falling in Love? | Jikook ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz