Dwa tygodnie później.
Jungkook dzwoni do Jimina
-Halo?
-Jimin, pakuj się. O 17:00 wylatujemy.
-co? Gdzie?
- na malediwy! Śpiesz się- i się rozłączył.
Zaczął się pakować.
O godzinie 14:30 podjechał pod dom Jimina.
- i co? Gotowy?- pyta podekscytowany Jungkook
-nie wiem, chyba wszytko mam- odpowiada.
-super, wsiadaj.
-zaskoczyłeś mnie. Nie sądziłem że mówiłeś poważnie. -mówi Jimin wsiadajac do auta.
-no jasne że poważnie.Dotarli na lotnisko. Przeszli przez odprawę, bramki i osiedli do samolotu.
W czasie lotu słuchali muzyki i dużo rozmawiali. Gdy dolecieli wzieli busa i pojechali do miejscowości, w której mieli wynajęty domek.
Po godzinie dotarli. Doszli do miejsca i zobaczyły ich dom.
-o wow... -powiedział Jimin w szoku
- tak, jest pięknie, wiem.Chłopcy się rozpakowali.
-Jimin-ah?- pyta Jungkook
- tak?
-kto pierwszy w wodzie! - krzyknął chłopak Po czym zaczął biec w stronę drzwi rozbierając się.
-żartujesz... - Powiedział po czym zrobił to samo.Obaj wyskoczyło do turkusowej, czystej wody.
-Dziękuję Jeonggukie~
- nie dziękuj, skarbie.Gdy wyszli z wody osuszyli się i przygotowali kolację.
Dwa dni później, godzina 18:30
- skarbie, zapraszam Cię na dateu -mówi Jungkook.
-ooo, okej - odpowiada szczęśliwy Jimin.Obaj zaczęli się szykować.
Godzinę później poszli razem do restauracji.
Zjedli kolację i miło spędzili wieczór.-chce zabrać Cię w jeszcze jedno miejsce. -powiedział JK
-mm dobrze.Weszli na most
Gdy doszli na jego koniec Jungkook zaczął mówić.
- Jimin... myślałem o tym długo. Chciałbym... spędzić z Tobą resztę mojego życia, wiesz?
- po czym uklęknał i wyjął pojemniczek w ktorym był pierscionek.
-Chciałbyś sprawić, że będę najszczesliwsza osoba na ziemi, spędzić resztę życia że mną i zostać moim mężem? - pyta
-Jeonggukie~ Tak, Tak chciałbym. Bardzo! -krzyknął po czym JK założył mu pierścionek na palec.
Jimin złożył mu pamiętny pocałunek i przytulił go._____________________________________________
THE END
CZYTASZ
When I falling in Love? | Jikook ff
Fanfiction*zakończone* Do klasy 17-letniego Jeongguka przychodzi nowy uczeń. Nawet nie wiadomo kiedy tak bardzo się że sobą związali. Problemy ze zdrowiem Jimina nic nic nie zmienią w ich relacji, prawda?