Bu arada servise binmiyorum çünkü okul öylesine uzak ki servisimiz yok.. Bende o yüzden otobüse biniyorum neyse otobüse binip yerime yerleşince bizimkileri görüdüm ve evet her zamanki selam verip yerime oturdum.
Buğradan bindi şu an ahhhh bayılıacam galiba ne kadar taş bu çoçuk ya offf.
Evettt kafamı kaldırdığımda okula gelmiştik biri arkamdan seslenisiğine döndüm
-Derinnnnn
-Efendim. Dedim ama içimde ne var lannn demekden de kendimi almadım tabi. Şurda çoçuğu kesiyoz tabi o da bana bakıyo.. Lan çoçuk ilk kez bana bakıyo sen beni çağırıyon..
- Derin iniyoruz hadi dedi arkamdan bi ses nası ya ne arada geldik kırsa daha ilk kez kesişiyoduk..Derkn Buğra bana bakıp ilerlemeye başladı sonra bi an da kolumdan çekti ne olduğunu anlayamadan beraber indik otobüsten ve bana
-Bak derin senle bişe konuşcam. dedi ben şokda ona köpek yavru gibi bakarken.
- Evet dinliyorum.Diyebildim sonunda
- Annenin kimle evlendiğini biliyomusun?
- Evet Mehmet beyle de seni ne ilgilendirir bu konu?
- Anlaşılan sen herşeyi bilmiyosun ?Yazık neyse hadi akşam görüşürüz. Dedi ve alaycı bir şekilde güldü.
buna ne kadar kızsamda gülüşü çok tatlı be.. Aslında bunlar bi yana akşam neden görüşüyorduk biz annemle onun müstakbel eşine yemeğe gitmiyomuyduk yoksa yoksa bu düşündüğüm hayırrrr olamaz bu doğru olamaz olmamalı lütfen ya.. Ben bunları düşüne düşüne ilerlerken okulun kapısında üstüme üstüme gelen bi grup insanın yürüdüğünü gördüm bunlar bizimkilerrdi ama sanki çok sinirli görünüyorlardı.
-Derinnnn yoksa siz buğraylaaa çıkıyomusunuzzzz!!! . Ne saçmalıyodu bu kız.. Bi de bağırmış aman alllam herkes bize bakıyodu.Üstüne bi de Buğra da dönüp baktı. Kendime hakim olamayıp.
- Ne saçmalıyosn kzım sen!! Yok öyle bişe. Dedim ve o ortam dan uzaklaştım hemde olabildiğince hızlı. Off ben böyle bi gün görmedim ya daha bi de akşamı var bunun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey kardeşim
ChickLitHayatından bıkmış ve tek yaşama sebebi sevdiği erkek olan Annesinin evlenmesiyle hatındeğişen ve dedğine erkeğe daha da yaklaşan bir genç kızın ilginç hikayesi Okumanızzı tavsiye ederimmm