-Anne hadi geç kaldık bi hazırlanamadın ya.. Adam senle evlenmekten vazgeçecek valla..
-Töbe de kızz! Neyse güzel olmuşmuyum?
Evettt annmin bu soruyu bininci kez sormasına rağmen ben hala ona sakinlikle
-Evet mükemmelsin..
Diyordum ama bi daha sorarsa bu sefer susmam yani.
Taksi geldiğinde adama restrontın yerini tarif ettmiştim. Tabi ki telefonumdan restorantın yerini araştırarark bulmuştum.Çünkü adam o kadar zengindi ki restronanrı benim bildiğim yerlere benzemiyordu.
Bu adam bizim hayatımızın dönüm noktasıydı ve annem onu gerçekten seviyordu.Mutluydum çünkü annem mutluydu.
Restronta gelince parayı ödeyip indik.Offfffff be bura ne böyle!!!
Bu adam harbiden çok zengin...
Restronatta girdiğimizde tanıdık bir yüzle karşılaştım.Bu Buğra o burda ne geziyo ya!!
Şaşkınlıktan öylece kalakalmıştım orda annem de farketmiş olaccak ki bir anda çekti beni.
Masaya gittiğimizde bir an olsun ayırmadım gözlerimi Buğra'nın o mavi gözlerinden.
Belli ki o bunu bekliyordu. Yüzün de şaşkınlıktan eser yoktu.
- Hoşgeldin canım.
- Hoşgeldin Derin. Mehmet abi bizi karşıladı ama Buğra yerinde bile kalkmadı . Slk şey biz ona meraklısıyızda
- Hoşbulduk Dedim Mehmet abi ye gülümseyerek.
Buğra ya da soru dolu gözlerle bakıyordum sonra Buğra gel şeklinde kafasını salladı ve
- Baba biz geliyoruz. deyip Beni çağırdı
Anneme baktım ama anlayışlısın bir ifadeyle bana baktı
Ben zoraki kalktım masadan.Bahçeye çıktığımızda
- Efendim Buğra dedim
- Bak derin anladığın gibi annen ve babam evleniyo ve 1 ay sonra taşınıyoruz hem de Amerika'ya ama ben gitmek istemiyorm birşeyleri yapmamazsınız lazım babam istersen üye kardeşime sana bi ve alırız orda kalırsınız dedi ne diyosun?
Biz ikimiz mi kalcaktık. Çok şaşırmıştım açıkçası sadece ikimiz Muğla da ve ev alacak bize sevdiğim çoçukla aynı evde yaşamak baya cazip geliyordu bana .
-Olabilir. Ben de zaten gitmek istemiyorum. Ama burda değil Muğla da kalırsak olur.
- Neden Muğla ki ?
-Ben orayı çok seviyorum ya gerçekten güzel yer orda kalalım. dedim ve Buğraya baktım o da düşünceli gözlerle bana baktı. O herhalde burda kalmak istiyodu ama beni burda tutan hiç bişe yoktu ki!
- Aslında olabilir bi babamla konuşuyum. Dediğinde konuşanın bitiğini anlamıştım
- Hadi içeri gidelim Dedi.Sabah kalktığımda hayatımının artık değiştiğini anladım. Annem evleniyordu hem de sevdiğim çoçuğun babasıyla ve o bnim üvey kardeşim olacaktı. Ve BEN ONLA AYNI EVDE KALICAKTIM. Belki de artık hayalireme kavuşacaktım istediğim olcaktı. Brlki de sadece o ve ben birlikte KALICAKTIM hem de Muğla da hatta hatta belki sevgili olurduk ama o bana bakmıyordu beni sallamıyordu bile o okulun en havalı çoçğuydu bn se en eziği bana bakmazdı.Ama şundan emindim ki bundan sonra çok farklı bi hayat beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey kardeşim
ChickLitHayatından bıkmış ve tek yaşama sebebi sevdiği erkek olan Annesinin evlenmesiyle hatındeğişen ve dedğine erkeğe daha da yaklaşan bir genç kızın ilginç hikayesi Okumanızzı tavsiye ederimmm