🦋

270 35 37
                                    

''Ah gerçekten çok yoruldum.''Kim Wooseok ayak topuklarını ovuşturarak arabaya binerken sızlandı.Bu onuncu fan meetingleriydi ve gencin deyim yerindeyse pili bitmişti.Zayıf bedeni yorgunluğu kaldıramıyor,üstüne üstlük peşine düşen soğuk algınlığı da ona hiç yardımcı olmuyordu.

''Hyung,istersen bir ilaç alalım.Gözlerin iyice kızardı,durmadan öksürüyorsun.''Dongpyo arabadaki yerine geçerken endişeyle söyledi.Hyung'u son zamanlarda çok sık hastalanıyor ve geceleri serumla buluşmalara geliyordu.

Wooseok,başını hayır anlamında salladı ve arabadaki yerine iyice yerleşti.Biraz sonra ise ağır adımlarla yan koltuğu dolmuştu.Yanındaki kişiye başını ters dönüp ipodunu kulaklarına geçirdi.

Seungyoun ise Wooseok tarafından tekrar ve tekrar bloke edilmenin hayal kırıklığıyla iç geçirdi.Son zamanlarda Wooseok oldukça soğuk ve tuhaf davranıyor uzun olan bu davranışlara anlam veremiyordu.Üstelik genç çok hastaydı ve durmadan öksürüyordu.Seungyoun hem üzülüyor hem endişeleniyordu fakat Wooseok o kadar soğuk davranıyordu ki neyin var diye soramıyordu bile.

Canı sıkkın bir şekilde arkasını döndüğünde kendisine hüzünle gülümseyen Seungwoo ile karşılaştı,başını salladı ve tekrar iç çekerek kemerini bağladı,arabanın hareket etmesini bekledi.

Wooseok yan tarafına kaçamak bakışlar atarken bir yandan da öksürük krizlerini atlatmaya çalışıyordu.Enfeksiyon boğazından aşağı inmiş artık çıkardığı seslerden hastalığı hafif atlatmayacağı belli olmuştu.Yanaklarını şişirdi ve ciğerlerine yavaşça vurmaya başladı.

''Şey..su ister misin?''Wooseok yan tarafına çekingence döndü ve Seungyoun'un korku dolu gözleriyle karşılaştı.''T-teşekkürler.''Minik ellerini suyu almak için ileri uzattı ve yavaş yavaş içmeye başladı,az da olsa rahatlamıştı.

''Öksürüğün kötüleşiyor Wooseok,hastaneye gitmek ister misin?Tek gitmek istemiyorsan seninle gelebilirim.''Seungyoun,endişelendiği kadar küçük olanla konuşmayı da özlemişti.Wooseok başını hayır anlamında salladı ve camdan etrafı izlemeye başladı.Vücudundaki tüm kanın yanaklarına biriktiğini hissedebiliyordu.

'Aptal,Wooseok.Sakin ol.'

''Evet millet,herkes beni dinlesin.Kaptanınız,X1'nın visual centerı Kang Minhee konuşuyor!''Arka taraf gülerek alkışladı ve Minhee için tezahürat yapmaya başladı.Wooseok güldü ve o da alkışlamaya başladı fakat öksürük nöbeti yine yarıda kesmişti.Seungyoun çekinerek küçüğün sırtını patpatladı ve okşadı.İrkilen Wooseok başıyla teşekkür etti ve Minhee'yi dinlemeye koyuldu.

''Hepimiz harika iş çıkardık öncelikle kendimi ve sizi tebrik ediyorum!Bugün de sorunsuz bir şekilde fanlarımızla buluşup bolca sevgi aldık.''Minhee'nin sözü alkışlarla kesilmişti.''Şimdi trend olan haberlerimizi okumaya;

Yohan hyung bugün pannda trend olmuş,sakatlandığı halde sıkı çalışıp fanlarla ilgilenmesine halkımız bayılmış,dördüncü sıradasın hyung!''Herkes Yohan'ı alkışlarken center başını kaşıyarak utangaç bir gülümseme sundu üyelere.Gerçekten fanları çok önemsiyordu.

''Devam edelim.Hyungjun ise şirinliği ile tekrar haber olup üçüncülüğe yükselmiş.Vay be tebrikler!''Hyungjun da hepsine el salladı ve yerine oturdu.

''Ve..tabii ki.Visual tanrımız.Onsuz olur muydu hiç?''Minhee,Wooseok'u işaret ettiğinde büyük olan utangaç şekilde ellerinin arkasına saklanıp kıkırdamaya başladı.Yaşına karşı Wooseok içlerinde en sevimli ve utangaç olandı.

''Wooseok hyung,bugün giydiği tanrıça kostümüyle pannda tam iki yüz bin kez tıklanmış!Hyung yine zirvedesin tebrik ediyoruz.''Herkes tekrar alkışlama merasimine girdiğinde Wooseok sırıttı ve iyice koltuğuna yerleşti.

Can you take a selca with me? / seungseok one shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin