Ertesi gün erkenden kalktım. Mutfağa indim ve masada not gördüm annem yazmıştı okumaya başladım:
Lily benim erkenden işe gitmem gerek masaya bir iki zeytin salatalık koydum onları ye ve seni seviyorum annen.
Masada duran salatalığı yedim ve çantamı alıp aşağı indim. Mark ta oradaydı. Mark ile beraber servise bindik Serviste ki 2 kişi bizim okuldaydı birisi zaten Abigail (Ally 2. adı) ydi. Bende onun yanına oturdum Mark ta Martin'in yanına oturdu.
- Günaydın Ally
-Günaydın lily lütfen bana Abigail de ally ismini pek sevmiyorum da.
- tamam sen bilirsin
-siz de Mark ile beraber geldiğinize göre ...
- Hayır! Biz sevgili değiliz arkadaşız sadece
- hmm ... ilk başlarda Amanda da öyle diyordu ama sonra sevgili oldular.
- ama ben mark ı o gözle bakmıyorum yani tamam yakışıklı ama daha yeni geldim.
Okula gelmiştik ilk ders bedendi soyunma odasına girdik erkeklerin ki de yan taraftaki oradaydı erkeklerin birçoğu yapımızı açıp kaçıyoardı bu hiç hoş değildi! Tabi bazı kızların hoşuna gidiyordu özellikle Amanda nın biz Ally ile yani Abigail ile en köşeye saklanmıştık. Hoca geldiğinde biz havaya söyledik erkeklerin yaptıklarını hoca kızdı adı da Ashley. Bir kaç kız voleybol oynamak için grub oluşturduk ben abigail sue miley aynı grubdandık amanda sally gabriel ve miranda bir grubdandı abiigail ve biz sevinmiştik çünkü karşı takımda amanda vardı erkekler de diğer tarafta basketbol oynuyorlardı. 5-3 biz yeniyorduk Martin yanlışlıkla topu Amanda nın kafasına attı Amanda o anda yere düşmüştü abigail ile gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk Martin Mark Billy hemen koştu diğerleri gülüyordu onları gülerken görünce bizde güldük sonra bütün sınıf güldü. Galiba kimse Amanda yı sevmiyordu. Hemen Amanda yı revire görürdük ama revir yerinde yoktu bence bir şeyi yoktu ama yinede görürdük abigail ile biz bundan istifade edip kantine gittik çikolata ve cola aldık. Son derse girmek için sınıfa giderken müdür beni çağırdı. Yanına gittim annem beni okuldan artmıştı.
- anne ne oldu neden aradın?
- şimdi kaçıncı derse gireceksiniz?
- son derse göreceğiz anne birsey mi oldu?
- tamam çıkınca ararım seni evde bir misafirimiz olacak.
- ama ben bugun Abigail in evlerine gidecektim sınav var.
- ama bu çok önemli sınav ne zaman ki?
- 3 gün sonra.
- e tamam yarın buluşursunuz.
- iyi peki.
Diyip telefonu kapattım sonrada derse yetişmek için koştum derse en az 10 dakika geç kalmıştım. Kapıya vurdum ders coğrafya idi. Hocayı daha önce tanıyordum çok sinirli kapıya vurdum
- hocam özür dilerim derse ...
- Hayır 10 dakika yoktun dışarıda bekleyeceksin ders sonuna kadar. Ilk defa böyle birşey gelmişti başıma neyse bende bekledim arada bir Abigail ve Mark tolete gidiyorum diye yanıma gelip sohbet ediyordu.
Eve geldiğimde annemi aradım.
- anne ben eve geldim.
- tamam bende birazdan gelirim misafirlerle birlikte.
Şu misafirler her kimse çok merak ediyordum. Akşam 7 gibi annem gelmişti hemen kapıya koştum annem ve bir adamla oğlu vardı onları görünce şok oldum.
- anne.. anne yoksa
- evet bu senin üvey baban ve kardeşin.
- anne sana inanamıyorum!
Gözlerimden yaşlar aktı ve hemen odama gittim kapıyı hızlıca kapattım. Yastığıma gömülüp ağlamaya başladım. Annem babamı hemen unutmuş ki kendine yeni bir koca bulmuştu bile hemde bir oğlu vardı aslında oğlu hiç de fena değildi. Kapımın açıldığını duyunca kimin girdiğine baktım giren o çocuklu
- neden girdin? Bu odayı seninle paylaşmam git!
- hey hey sakin ol üzgünüm ama paylaşmak zorundasın başka oda yokmuş.
Evet odam büyüktü ama o bir erkekti odam ben varken daha iyi o na ne gerek?
- tamam o zaman sıradaki kitaplığı buraya taşırsan oraya eşyanı ve yatağının koyarsın bu kısım benim o kısım senin tamam bilgisayarda ortak olur tamam mı?
- peki bari bana yardım et ben bunu tek başıma cekemem.
Isteksiz bir şekilde yardım ettim onunda eşyalarını koymasında ve yanağını yerleştirmesine yardım ettim bunlar bitince konuştuk aslında iyi çocuktu.
- adın ne?
- Robert senin ki?
- lily, vay Austin'in arkadaşının adı da robert şanslısın.
- evet biliyorum ben Mahomie yim
- oha şaka mı? Erkek mahomie misin?
- tabiki 1 yıldır
- vay bende bir ortak noktamız var bu iyi.
Onunla anlaşmıştık. Aslında sırf mahomie diye sevdim desem yalan olmaz.