Meriç bana bakarak tek kaşını kaldırdı ve devam et diyerek Sıla'ya döndü. "Senin kardeşin elimden Sevgilimi aldı!
Meriç bana kaşlarını catarak baktı ve Melih'e dönüp;
"Melih doğrumu?
Ve işte o kelime;
"HAYIR!!"
Meriç şaşkınlıkla bana baktı ve olanları anlatmamı istedi;
"Hatırlıyor musun Meriç sana demiştim hoşlandığım çocuk bana şans verdi diye iste ben o şansı sıla malı yüzünden kaybettim ve o baloda Melih ile Sıla dans etti!! Ben ise ağlayarak tuvalete gittim!!!"
Meriç kafasını sallayarak anladım işareti yaptı ve sıla'ya dönerek;
"Defol!!" Dedi. Sıla gözlerini açarak Meriç'e baktı. Eee ne sandın Sıla MERİÇ BATUHAN ERDEM karşında :D yine abimle hava atıyorum :D neyse konuya dönelim. Sıla evden sinirle çıktı ve Meriç bana sarılarak;
"Özür dilerim prenses" dedi bende ona sarılarak "önemli değil mero" dedim. Meriç güldü ve sarılmayı kesti bende Melih'e baktım ama bakış o bakış Meoih yan tarafa bakarak o güzel gülüşünü bıraktı. Telefonuma mesaj geldi. " kanka hala beni Meriç ile tanıştırmadın?" Mesajı gledi of yaa! Ben daha ceroyla Meriç'i tanıştırmadım;
"Meriç arkadaşım seninle tanışmak istiyo hazırlanan. " dedim. Meriç onayladı ve kalkıp üstünü değiştirmeye gitti. Bu arada abim diye demiyorum çok yakışıklı :D. Melih bana tek kaşını kaldırarak baktı.
"Ne iş?" Dedi bende; "Ceren ile Meriç tanıştırcam gelcenmi?" Dedim oda Hayır anlamında gülerek koltuğa oturdu televizyon izledi. Bende hemen hazırlanmak için odaya çıktım sadece diz üstü elbise giyip altıma yine conwers giydim ah bu conwers sevgim :D. Neyse Meriç odanın kapısına vurarak " hadi yaa gelmicem bak" dedi bende hemen çantamı alıp odadan çıktım Meriç ile hemen dışarı çıkıp cerene mesaj attım "bizim mahalledeki kafaye gel :D" diye mesaj attım Meriç ile kafeye gidip beklemeye başladık ve işte o an! Ceren mini etek giyip üstüne dar atletlerinden giyip onun üstünde gömlek giymişti ve onun altında conwers giymişti oha çok daş diye mırıldanan Meriç'e bakıp kahkaha attım. Ve ceren geldiğinde ayağa kalkıp ona sarıldım Meriç saçlarıyla oynayarak cerene baktı ve;" Aa şey sen cerensin dimi bende Meriç" "evet sakin ol :D" diye tanıştılar.
Ve bolom sono sozo opoyorom conlor :D