Ceren ile konuşmaya daldım. Meriç ceren'e yiycekmiş gibi bakıyordu bende hemen ona sinir dolu bakışlarımı atıp ceren'e döndüm. Cerende aslında Meric'e bakiyordu. Noluyo lan! Ben hemen onlara bakıp konuşmaya başladım; "Sizi tanıştırmamın sebebi ikinizin cok iyi bir cift olacağını düşündüğüm için. Çünkü Ceren Meriçte directioner :D" Ceren azı O seklinde bana bakıyordu ve Meriç aniden lafa atladı atlamasa şaşardım. "Şey ıı Ceren facebook adresini versene." "T-tamam olur." Onlar birbirine adreslerini verirken yola bakıyordum ve o anda Melih'in geldiğini gördüm neden geldiki? " aşkım naber?" "Iyi aşkım bende Meriç ile Ceren'in konuşmalarını dinliyorum. Meriç ile Ceren aynı anda bize baktılar ve gözlerini devirerek telefonlarına geri döndüler. Bizde Melih ile birlikte ofladık. " neyse biz gidiyoruz Meriç tamammı?" "Ya tamam tamam defol git nereye gidiyosan.!" Ben Meriç'in ensesine vurup ayağa kalktım. Meriç bana bakıp kaşlarını çattı daha sonrada saçlarını düzeltip telefonuna döndü Ceren mi? Ceren ise yine Zayn'e Tweet atmakla uğraşıyo yani anlamiyorum 17 yaşına geldi ve hala ona tweet atıyor... Ceren bi anda çığlık attı ve Meriç ayağa kalktı Ceren Meriç'e sarılarak "Z-zayn b-beni takip etti az önce!!!!!" "Oha süper bi haber ceren!" Ben ona sarıldıktan sonra Melih'in koluna girerek yürüdüm ben kaldırımda taşlara basmadan yürüyordum Melih ise bana bakıyordu ve bi anda ben yere düştüm Melih gülmeye başladı. Bende yerde yığıldım Melih bi anda gülmeyi kesti ve başımın kanadığını gördü hemen beni kucağına aldı. "Melisa Melisa!! Iyimisin?!! Melisa!!
•••••••••••••••••••••••••
Ben ne olduğunu anlamamıştım. Melih başımda bekliyordu ve uyandığımı gördü. "Ah be Güzelim ne kadar çok bayılıyosun sen böyle :D" ben güldüm ve sağ tarafıma baktım Meriç ile Cerende burdaydı ama onlar farklı bi şekilde burdaydı el ele tutuşmuş birbirlerine bakıyorlardı ben kusuyomuş gibi yaparak Melihe baktım. "AHAHAHAHAGAHA!!" "NE gülüyon be !!" "Ya siz çok yakışıyosunuz Meren" "Meren???" "Ya iste Meriç ile Cerenin birleşimi" ben gözlerimi devirerek önüme baktım parmaklarımla oynamaya başladım Melih telefonunla oyun oynuyordu koltuğa uzanmış Meriç ile Ceren ise..... "Çok Tatlısın!" "Hayır sen çok tatlısın!"Hayır sen!" "Kesin be ikinizde tatlısınız!" Diye bağırdım. Onlar güldü tabiki Melihde güldü. Ve bende dayanamayıp güldüm. Melih aniden yerinden fırladı "ne oldu!" Dedim ve melih bana bakarak....
yine hikaye bitti ama ben çok üzülüyorum neden kimse okumuyo ve vote vermiyo yorum bile yoh lütfen okuyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Kadar Acımasızmı?
Подростковая литератураevet bu ilk hikayem ins begenirsiniz :)