Capitolul I

67 5 6
                                    

Ziua cand incepem scoala... mi-am dorit-o din totdeauna...toata vacanta mi-am petrecut-o uitandu-ma la videobloguri, eram pe undeva prin filme plangand de singuratate combinata cu ura si invidie. Mai toate filmele de dragoste se terminau trist si asta ma deruta. Pur si simplu stateam  toata ziua gandindu-ma la viata celor doi din film.Adica daca se iubesc , de ce sufera atat ? oare asa e in dragoste?

Mi-am luat geanta , verificandu-ma inca o data in oglinda si ma admiram.Oare asta sunt eu sau e doar o fantoma.Nici nu se vedea pe chipul meu tristete si dezamagite.Era un chip care parea ca s-a distrat toata vara si nu a varsat nicio lacrima. Eram imbracata intr-o camasa crem cu inimoare , o vesta neagra , niste blugi cu talie inalta si conversii mei obisnuiti.

Cand am ajuns la liceu,vechea mea prietena Chloe era acolo printre multime.Era imbracata intr-un tricou alb si o vesta neagra ca a mea,niste blugi obisnuiti si conversi originali.

,,Esti gata de scoala? "

,,Sincer nu "

Credeam ca e e cea mai buna prietena a mea dar ma inselam singura.Eram atat de diferite.Mie imi placea sa desenez , ea sa joace basket ,eu eram cea cu rochitele si parul aranjat ,ea era baietoaica si avea parul mai mereu prins in coc. Era ciudat. Credeam ca opusii se atrag.Asta a fost o perioada pana sa se bage Beatrice in treaba.Tarfa clasei sau de ce nu,a scolii.Nimeni nu se punea cu ea , ceea ce nu intelegeam. Era mereu lipsita de la scoala, probabil ca si-o tragea cand noi aveam ora de geometrie sau fuma cand noi aveam chimie. Pur si simplu era periculoasa.Si asa a devenit si ea, crezandu-se periculoasa, fumand la colt de strada cu toate ca avea probleme cu inima si nepasandu-i de nimic in lume. Era cu un gand unic in minte:credea ca o sa moara la 18 ani deoarece nu ii mai mergea inima bine. De fiecare data cand incercam sa o ajut cu depresia ma ranea cu ce stia ea mai bine. Cu insinuarea ca eu sunt o lasa si nu stiu sa intru in lantul popularilor iar asta imi ajungea fix la inima.Esti o lasa , nu vei fii nimeni in viata daca nu vei sti sa te aperi ... ma trezeam cu vorbele astea in cap si imi venea sa plang.De ce toata lumea trebuie sa fie asa de rea. Am incercat sa devin si eu o persoana periculoasa dar in zadar..M-am inchis in mine.nimeni nu mai vedea nimic la mine cu adevarat, eram cu zambetul pe buze chiar daca in mine se dadea al treilea razboi mondial.Ma calmam doar daca imi repetam in minte :Hai Mia, poti,nu fii proasta.." Si intr-un finala am reusit nu mi-a mai pasat de nimeni din jur pana cand cineva a aparut in viata mea , schimbandu-mi viata complet.

Irrestistible LoveWhere stories live. Discover now