Taclale intre fete

152 5 0
                                    

Lucrul pe care prietenelor il fac cel mai bine si mai des este sa stea la taclale.

Conversație fetelor sunt diferite.Toate frazele se înlănțuiesc in cel mai firesc mod - intentioneaza sa ramana acolo un timp mai îndelungat.

Prietenele vechi adora sa iasă împreună la cumpărături,la film sau la concerte,dar partea care le place el mai mult este acasă cu o cutie de Nutella si un film bun.

Cum poate fi o aventură amuzantă daca nu e trăita cu niste prietene?

Taclalele fetelor sunt cam același la orice varsta,doar amănuntele diferă.Înfățișarea,bărbații,ambițiile,melancoliile,părinții si viitorul.Dramatizând plictiseala.Spectaculand ceea ce cunosc doar pe jumătate. Si de la inceput,hohote de ras - ras nestăpânit in fata nebuniilor vieții.Vesela neghiobie care tine întunericul la distanta.

Toate secretele mele si băieții din viață mea sunt știute de mintea mea,jurnalul si prietenele cele mai bune.

O prietena falsa ți-ar zice ca arați foarte bine desi ești nepieptănata.O prietena adevărata ar face o criza de nervi când te-ar vedea așa si ar fugi imediat sa i-a un piaptăn ca sa îți rezolve problema.

Iubesc prietenia!Lumea mea este făcută din ,,școală", familie,PRIETENE,băieți...

Cele mai bune prietene.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum