★★★

83 9 43
                                    


XXX

היי אז היום קראו לי המון דברים מעניינים... בהתחלה, הובי נפרד מג'ונגקוק בגלל ש... הוא מאוהב בטאהיונג! הוא הולך להציע לו חברות! היום זה היום האחרון של 2015 ומחר 2016. הייתי אצל צ'אניול (חבר שלי) יחד עם כל הבנים בכיתה וחגגנו מסיבת סילבסטר והיה לי ממש כיף ונהנתי ממש. היום אני וג'קסון (כשעשינו קניות למסיבה) נתקלנו בסופת גשמים מפתיעה. זה היה כיף אבל אחרי זה היינו רטובים והרגשנו נורא.

יש גם סדרה חדשה בערוץ הילדים שקוראים לה "הצלצול האמיתי" והכיתה שלי רוצה להירשם. בסדרה, כל הכיתות שנרשמו מתחרות עד לפרק הגמר, שבו, מי שזוכה טסה עם המנחים לחו"ל. טוב אז, למרות שהסיכויים אפסיים, תאחלו לי בהצלחה!

XXX

טוב אז, המון דברים קרו לי... אני וג'קסון כבר לא מאוהבים ביונגי. ואנחנו בסוף לא הולכים לצלצול האמיתי, באסוש): והרגע שלא רצינו שיקרה, קרה! גרוויטי פולס נגמר!!! ואני אוהב את זה יותר מדני פאנטום. אני בוכה וזה ממש עצוב... יש טלנובלה ספרדית שאני חולה עלייה "המורדים" אבל אמא שלי לא מרשה לי לראות אותה! מה לעשות?!?!

XXX

וואי כמה זמן לא כתבתי בך! יש המון דברים שקרו שחשוב לי מאוד לספר לך! אז ככה: עוד שמונה ימים ליל כל הקדושים! ואני מתחפש לחנון עם נמשים והכל! ויותר חשוב מזה- אתמול חזרתי מחו"ל! היינו בבלגיהה והיה ממש כיף!

XXX

אז... עוד 17 ימים יש לי יום הולדת! ואני אהיה בן 11! ו... אני חושב שחברים שלי עושים לי מסיבת הפתעה... ועוד כמה ימים יש לצ'אן מסיבת הפתעה! כי (לצערי חחח) הוא גדול ממני): אבל לא נורא(: לפני כמה שבועות, ג'קסון, הובי ואני החלטנו לעשות להקה של 4 בנים, למרות שאנחנו בינתיים רק 3, אז נעשה אודישנים! קוראים ללהקה Posible שזה באנגלית- אפשרי.

XXX

היוש!

יש לי המון דברים לספר לך- סתם סתם חחח. הפעם האחרונה שכתבתי בך הייתה אתמול ומאז לא הרבה דברים קרו אבל כי שאתה רואה השתנתה לי האות ל' [הכוונה שלו זה בכתב היד] ולדעתי עכשיו זה הרבה יותר יפה! אתמול שיחקנו ג'ונגקוק, הוסוק, ג'ין ואני והיה כל כך כיף! והיום באו אלינו החניכים שלנו והביאו לנו מתנות! החניך שלי נתן לי את המתנה הכי שווה ובואו נגיד שהשמנתי כמה קילוגרמים "אחדים" ובקיצור, היה כיף אדיר! אני והובי עוד מעט הולכים לשחק עם כל האחוקים! טוב, כמעט כולם... חוץ מיוגיום...): אבל לא נורא! אני הולך להרזות כמה קילוגרמים! למרות שאני תקוע בבעיה חברתית שאין לי כוח לפרט עליה אז ביוש!

XXX

טוב אז בגלל שהיום יש לי כוח לפרט על הבעיה החברתית אז אספר עלייה. טוב, אז ככה, שום דבר לא קרה! סתם אני לא זוכר פשוט מה קרה...

~~~~~

אז העלתי עוד פרק היום ואני אעבוד עכשיו על הפרק הבא והוא נראה לי האחרון או האחד לפני אחרון

אניווי מקווה שתאהבו וזהו בערך(:

(אם היו לי לבבות הייתי שם פה אבל אני מהמחשב אז אין אימוג'ים פשוט תדמיינו שיש וכן...)

יומני היקר (או שלא)Where stories live. Discover now