★★★

106 10 65
                                    


XXX

פאק כמה זמן לא כתבתי בך! (אני חייב להפסיק להגיד את זה) מאז קרו כל כך הרבה דברים!

דבר ראשון – החופש הגדול נגמר, אבל אין סיבה להיות עצובים כי זה קרה לפני חודש.
דבר שני – אני עדיין מאוהב במינהו ):
דבר שלישי – בגלל שאני בכיתה ו' אז צריך לעשות משמרות זה"ב, מצד אחד זה כיף ומצד שני לא...
דבר רביעי – אני בן 11 וחצי.
דבר חמישי – יש חומר חדש שקוראים לו "סליים" ומחר יוטה, החבר השני הכי טוב שלי (כן, אני יודע שבהתחלה זה היה ג'קסון) מביא לי אחד!
דבר שישי – אני באמצע חופש מהלימודים שוב, אבל יש לי עבודה באנגלית לעשות.
ודבר אחרון – בנוגע לסדרות טלוויזיה... זוכר שגרוויטי פולס הייתה האהובה עליי? אז יצאה סדרה חדשה (לפני כמה חודשים) וקוראים לה ליידי באג והיא במילה אחת – מושלמת!

אז הייתה תקופה שסדר הסדרות האהובות עליי היה:

1. ליידי באג

2. גרוויטי פולס

3. דני פאנטום

ואז כל השאר...

אבל אז זה השתנה... אתה בטח יודע _או שלא) שבשנת 1996 יצאה סדרה ביפן שקוראים לה "פוקימון" (אהבת חיי). קיצר, בשנות ה2000 בן דוד שלי התחיל לראות אותה (הוא היה בן 7 בערך) אבל אל תחשוב לא נכון... כל הסדרות שאמרתי מתאימות לכל הגילאים. בקיצור זו הייתה הסדרה שהוא הכי אהב בעולם כולו! אולי לא תאמין אבל עדיין מוציאים פרקים והסדרה ממשיכה.

תמיד ידעתי על קיומה של הסדרה ועל זה שהיא הייתה האהובה עליו. בחופש הגדול יצא משחק חדש שקוראים לו פוקימון גו והוא משחק שבמקור מבוסס על הסדרה וזה החזיר אותה לאופנה! אפיו יותר ממה שזה היה לפני! בגלל זה התחלתי לראות פרקים ואחרי שבועיים (עד שגמרתי 50 פרקים בערך מהעונה הראשונה) הבנתי שהיא האהובה גם עליי! אין לי מילים אפילו לתאר אותה!

סליחה שחפרתי היום... טוב, ביי בינתיים!

XXX

היי אז אתמול קיבלתי את הסליים ואני לא מפסיק לשחק איתו! הוסוק גם בא לישון אצלי והיה פשוט מוש! עוד מעט אני אמור ללכת עם ג'קסון לריצה... אני לא יודע אם אני אשרוד...

XXX

היי!

תקשיב אתה לא מאמין כמה דברים קרו!

וב, עכשיו חזרתי מארוחת צהריים ואני עוד מעט הולך לסדנה כזו עם אבא שלי ועם הבנים מהכיתה שלי. ויהיה אוכל!!! אם כבר מדברים, להובי יש יום הולדת עוד 4 ימים! איזה כיף, נכון?!

טוב, עכשיו נעבור לחלק טיפה עצוב... העונה של פוקימון נגמרה... אבל העונה החדשה יצאה אתמול! יש!

XXX

טוב, אין לי כל כך הרבה מה להגיד אז...

סוףףף!!!

כן יצא נורא, אני יודע! (:

נ.ב

חברה שלי (זו שכתבה את הדבר הזה במקור) דורשת ממני לכתוב שג'ימין קיבל מחזור ושזה היה חלק משמעותי מהחיים שלו אז אני פשוט אודיע לכם שהוא קיבל מחזור.

(אני עדיין חושב שטאה הוא זה שמקבל מחזור בכלל אבל קיי)

~~~~~

יואו אמאל'ה זה נגמררררר
אני שמח שלא פרשתי(:

תודה לכל מי שהצביע, הגיב וקרא את זה ו... זהו נראה לי(?)
(אין לי מה להוסיף)

 זהו נראה לי(?)(אין לי מה להוסיף)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

מיפ

יומני היקר (או שלא)Where stories live. Discover now