G o e e e e e e d e m o r g e n
Ik ben er net achter gekomen dat ik zo ongeveer het meest wispelturige wezen op aarde ben (shocking). Maar goed, als we dat nou even vergeten. Ik heb ongeveer 2 seconden geleden besloten dat ik een boek wil schrijven. En dan een gezellig boek, met drama en vooral een tikkeltje sarcasme. Ongeveer 1 seconde geleden heb ik besloten waar het boek over gaat. (I feel so smart.)
(Leuk feitje: mijn kat ligt nu OP mijn arm, jawel, OP, dus schrijven is zwaar en moeilijk.)
Oke, even terug naar waar we waren, dit boek. Ja dus, ik weet niet hoe vaak ik ga uploaden, ik hoop een beetje vaak :) Ik zal mijn best doen hihi.
E v e n w a t r e g e l t j e s
Dit lijkt me duidelijk, maar steel dit boek niet :) En kritiek geven mag, maar hou het rustig :) Aan kritiek heb ik wat, aan haat niet.
F l a p t e k s t
Nadat het vriendje van Delilah haar beste vriendin het uitmaakt op de meest gruwelijke manier ooit, besluit Delilah dat 1) ze nooit meer iets met jongens te maken wil hebben. Behalve met haar vader, want die neemt haar elke zondag mee naar het leukste etenstentje uit de straat, trakteert haar op een donut en praat met haar over de zoetsappigste roddels van die week. 2) Ze haar vriendin gaat helpen over haar liefdesverdriet heen te komen, door met haar films te kijken, chocola te eten en vooral veel samen te huilen. En 3) ze wraak gaat nemen op die arrogante klootzak, die zich ooit het vriendje van haar vriendin noemde.
Al wordt dat eerste en laatste een stuk moeilijker als die arrogante jongen en hartstikke leuke broer blijkt te hebben, die alles elke keer in duigen laat vallen.
N o g e v e n e e n m o o i e q u o t e o f z o
Some people need a high-five,
In the face,
With a chair.(Credits naar iemand op wattpad, want daar zag ik de quote, dus als je credits wil ofzo let me know of als je dit ziet als privacy schending of ja naja, zeg het maar. Maar ik acht de kans klein dat diegene dit boek leest want k weet eigenlijk niet eens meer wie het was lol. Oke dit verhaal wordt veel te lang en ik wilde alleen even credits geven joejoe.)
Oke, of dit nou een mooie quote was of niet, ehmm, bepaal jij maar. Ik vond hem wel passend. Ik denk dat dit de kortste begintektst/vooraftekst/welkomstekst of whatever is (hoe noem je zoiets?). Maar ja, ik heb niet zoveel te zeggen (en ik moet nog huiswerk maken dus heeeelp, stress).
-- Deze prachtige cover is gemaakt door goldenways (MinkaDesign) Super bedankt!! <3 --
Ja dit zegt wel genoeg denk ik,
TSCHÜSS
JE LEEST
De Gestoorde Wraakactie van Delilah
ChickLitNadat het vriendje van Delilah haar beste vriendin het uitmaakt op de meest gruwelijke manier ooit, besluit Delilah dat 1) ze nooit meer iets met jongens te maken wil hebben. Behalve met haar vader, want die neemt haar elke zondag mee naar het leuks...