Неделя мина напълно нормално за моите очаквания.Не съм се срещала нито с Мелия,нито със Зак.Не ми пукаше особено ако ме смятаха за загубенячка.Мина уикенда и отново тръгнахме на училище.Облякох си нещо скучно и типично като за моя стил.*fake smile*Та Не закусих,тъй като брат ми изключително много ме дразнеше и не му влиза в работата къде съм била в петък.Тръгнах с колелото ми към училище.Паркирах и влязох директно към входа.Забелязах,че Мелия и Зак минаха зад мен,докато си подреждах шкафчето,но не ме заговориха.Взех учебника си по математика и тетрадката си и отново по старата програма.Денят мина супер тъпо,на обяд обядвах сама,следобеда прекарах в решаване на скучни и мъчителни задачи по геометрия.Излизайки от училище видях бентлито от вчера.*wtf what*Какво правеше пред моето училище?И веднага ми светна,когато Меган се качи.Брат й я взе от училище.А аз се возя с колелото на майка ми.Тя явно не ме видя и поради тази причина не ме и поздрави.Вечерта сготвих вечеря и я оставих в хладилника,както винаги не бях гладна и се запътих към бара.Още на входа обаче втората сервитьорка ме изгледа злобно сякаш съм и направи нещо.Когато влязох и видях шефа си да говори с бармана.
- Жаклин?Как реши да се появиш?-Злобно ми каза Той,аз не можех да му се опълча.Беше ми шеф*duuh*
- Аз...шефе!Съжалявам,но едно момиче много настояваше...-Започнах да се обяснявам,но наглият ми шеф,продължи да ми се кара.*son of a bitch*
-Не ми пука кой,защо и как!Вчера те нямаше на работа,а как очакваш да те заместят.Не мога да повярвам,Райт.Още един път случи ли се,ще те изгоня!-Шефът излезе бесен от бара.На мен особено не ми пукаше,защото си бях точна и стриктна.Никога не закъснявах,а едва ли това щеше да се повтори.Настъпи момента,когато бара отвори И хората започнаха да прииждат.Впечатление ми направиха повече мъже,които влизаха.Бяха в костьоми и миришеха на скъпи парфюми.Когато ги обслужвах,пълнеха таблата ми с бакшиши.Неочаквано изведнъж влезе Меган,заедно с Монтана.Ето защо тези мъже са тук.Тя ме видя и дойде и ме заговори.
-Хеййй,Жаклин!-Прегърна ме Меган.*wow*Кожата й миришеше на ягоди.
-Здравей!-Усмихнах се аз.
-Какво правиш?-Сякаш не виждаше,че обикалям като луда с таблата.
- Ами работя,трябва да си изкарвам пари все пак!-Усмихнах се аз отново.*lol so fake,dude*
-И за това съм аз тук!-Меган ме целуна по двете бузи и отиде зад сцената да се оправя.Обърнах погледа си отново към входа на бара и се зададоха Рафи,още някакъв мъж,дрогиран,и брата на Меган.*omg *Обърнах се с гръб,защото умирах от срам и когато Пати(втората сервитьорка)застана до мен се скрих зад косата й.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
✖OBSESSED✖-With the special participation of Liam Payne-L.P.
Любовные романы✖O.B.S.E.S.S.E.D✖Господин Аарон Кенеди или просто Аарон е Щатския Мафиот.Тръгнал от нулата в Лондон стигнал до скъпи апартаменти и нощти,прекарани с леки момичета.Животът му е една мечта,защото той има всичко.Пари🤑,Коли🚘,Жени👩,Алкохол🍾,Наркотици...