9.The Choice

178 6 2
                                    

Честно казано чаках с нетърпение да видя резултатите от изпитите.Вече бяха минали два или три деня и трябваше да узная дали ще ходя на почивка или не.СМС ОТ ГИМНАЗИЯТА!

"Скъпа,г-це Райт вие сте приета още от първо класиране за безплатна луксозна ваканция до екзотичния остров Бали.Имате отличен резултат.Поздравяваме ви и се надяваме да се насладите с удоволствие на почивката ви."

Кой ще ходи на Бали?Жаки ще ходи на Бали?!Йес,йес,йес.Обаче имах един проблем.До сега никога не бях ходила на такава ваканция и не бях подготвена относно облеклото ми.Звъннах на Мелия и тя разбира се намери решение на проблема.

-Няма смисъл да ходим по моловете,след като малко качих мускулна маса доста от банските ми,късите ми панталонки и потниците ми ми умаляха,за това ти ги подарявам за почивката,а след това те съветвам да ги продадеш,минала колекция са и няма да отиват на моята синеочка...-Мелия беше най-добрата приятелка на света.Можете ли да повярвате?Тя има само оригинални и хубави дрехи,а аз ще се пременя в тях.

Ден преди излитането на самолета пригласях багажа си,слушайки новата песен на Bilie Eilish и танцувах из цялата стая.Тя не ми беше любимата певица,но песните й бяха добри.Дани тропаше по вратата за да намаля музиката,но това така и не се случи.Сложих всички модерни и немодерни парцалки в големия ми куфар и с една от най-щастливите усмивки слязох долу.

-Нали ще успееш да се справиш с мен,бабо...?-Надявах се на положителен отговор.Гузно ми беше,че те остават да живеят несправедливия си живот,а аз отивам на остров Бали,но това е оферта един път в живота и за щастие баба много добре ме разбираше.

-Разбира се,миличка.Аз по цял ден съм си тук,а Дани ще се прибира с автобуса.-Усмихна ми се баба и ме погали по бузата.-Ще ни се обаждаш и ще направиш много снимки...

-Разбира се...-Целунах баба по челото и тя сложи вечерята.Мама също знаеше за новината,но беше непосилна да се изправи и да ме прегърне.Горката моя майка...

На следващия ден,сутринта около 7:00 се събудих.Господи,успах се!Ами сега...дали ще закъснея.С колелото ще стигна много бавно.По най-бързия начин се оправих.Сънена излязох,а за щастие пред вратата ме чакаше Уил.

-Закъсняваме!-Каза Уил.Сложи единия ми голям куфар и втория ми средния в багажника и с пълна газ отидохме на летището,където заварихме групата тъкмо да се преброява.

✖OBSESSED✖-With the special participation of Liam Payne-L.P.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant