nana: renjun ~~
neden telefonunu açmıyorsun (・'з'・)
RENJUUUN (ノдヽ)
injuunnie: jaemin!
şirkette yeni stajyerlerle beraberim
onları çalıştırıyorum
nana: seni özledim ≧ω≦
injunnie: ben de seni özledim!
ღゝ◡╹)ノ♡
nana: emoji mi kullandın sen?
ΣΣ(゚Д゚;)
off kalbim
neyse
biraz işim var daha sonra yanına geleceğim
sakın bir yere ayrılma
tamam mı
sakın!!!!!
injunnie: tamaaam
(๑•̀ㅁ•́ฅ✧
—
Jaemin birkaç saat sonra şirkete gittiğinde Renjun'u kafeteryada, Chenle'nun yeğeniyle beraber buldu. "Yeni stajyerlerle beraber çalışmıyor muydun?" Jaemin Xiang'ın – Chenle'nun yeğeni - başını okşarken sordu. "Öyleydi ta ki beni arayıp işi olduğunu söyleyene kadar. Ben de kıyamadım, biliyorsun A-Xiang'a karşı zaafım var." Renjun Xiang'ın yanaklarının sıkarken Jaemin'in sorusunu cevapladı. "Amcan seni ne zaman alacak?" Jaemin tekrar sordu. "Sana ne!" Xiang kollarını Renjun'e sararak bağırdı. Jaemin dil çıkararak arkasına yaslandı ve Xiang'la Renjun'i izlemeye başladı.
"Sonunda bizden ayrılabildi." Jaemin dudaklarını büzerek mırıldandı. "Küçük bir çocuğu kıskandığına inanamıyorum." Renjun kıkırdadı. Jaemin kollarını Renjun'in beline sararak pratik odasına yöneltti. "Buraya neden geldik?" Renjun eski odayı incelerken sordu ancak Jaemin cevaplamadı. "Renjun, Renjun!"
Renjun Jaemin'in kendisine seslenmesiyle ona döndü. Jaemin bir dizinin üstüne çökmüş, elinde küçük bir kutuyla kendisine bakıyordu. "B-Ben.." Renjun duraksadı.
"Huang Renjun seninle on yıl önce bu odada tanıştım. Seni ilk gördüğümde hissettiğim şey tamamen farklıydı. Duygularımın karşılıklı olduğunu söylediğinde beni çok mutlu ettin. Ve ben sadece bana bak, sadece benimle konuş sadece beni sev – biliyorum bencilce ama sadece benim ol istiyorum. Benimle evlenir misin Huang Renjun?" Jaemin yüzünde büyük bir gülümsemeyle sordu.
Renjun'in dudakları yukarıya doğru kıvrıldı ve başını sallayarak kollarını Jaemin'in boynuna sardı. Jaemin birkaç dakika sonra bağırdı: "Evet dedi, gelebilirsiniz!" Saniyler içinde bütün üyeler ve stajyerler içeri girdiğinde Renjun başını utançla Jaemin'in boynuna gömdü.
—
—
buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim ♡
umarım beğenmişsinizdir!
kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealous ‹ renmin ›
Short StorySadece bana bak, sadece benimle konuş, sadece beni sev. Biliyorum bencilce ama sadece benim ol istiyorum. [05052017 - 10092019]