1. Język Ciała

162 7 2
                                    

|Laura| Ahh ta piękna jesień, liście spadają z drzew, a ja siedze w domu i jak zwykle nic nie robię. Zuzia wyjechała do rodziców na ślub jakiejś ciotki, a Dominika ma rocznice z chłopakiem, a ja jak zwykle sama. A co do chłopaków, to powinnam sobie jakiegoś poszukać 😂 Dobra sprawdzę co tam na insta słychać i ide na spacer.
*powiadomienie* TYMEK wydał nową piosenke "Język Ciała"

Kto to w ogóle ten Tymek... Nie znam typa, a przychodzą mi powiadomienia, no ale posłucham sobie.

*Kilka minut później*

Fajna ta nuta! I ten Tymek nawet przystojny haha, ciekawe czy jest o nim jakieś info. Dobra subik dany, lajkacz też, no to idziemy szukać informejszyn.

Tymoteusz, mieszka w Warszawie na ul. Marszałkowskiej. To tam gdzie ja! Omg, dobra czytam dalej.

* Po przeczytaniu *

Podsumujmy informacje, mieszka tam gdzie ja, rok starszy jest ode mnie i jest singlem, uwielbia muzykę którą tworzy, ma dość dużo fanów i fanek. Perfekcyjne życie.
Może kiedyś go spotkam? Było mi miło, haha...

|Zuzia| Eh muszę tu siedzieć, skoro nawet nie znam tej cioci, no ale mus to mus. Wolałabym teraz być na shopping'u z Laurą i Domcią, życie...
Wyglądam jak Barbie, ale to nie mój wybór. Po co ciotka kazała każdemu ubrać się na różowo? Nawet nie wiem *zerka na zegarek* Jeszcze 15 minut do ceremoni. Mam nadzieje, że będę dobrze się bawić

*Powiadomienie: Tymek wydał nową piosenkr pt. JĘZYK CIAŁA!*

Ciekawie... Napewno teraz ją odsłucham... A no przecież mam słuchawki!! Słuchawki where are youu?

*po przesłuchaniu*

Spoko nuta, ale nie moje klimaty, przynajmniej straciłam trochę czasu, pójde do bufetu i zjem kilka babeczek, hihi.

|Dominika| Ahh nasza piękna roczica! Już rok jesteśmy razem! Czy to nie piękne? Hehe
Co zamawiasz? Spaghetti? O to ja też wezmę! I jeszcze raz dziękuję ci za ten piękny naszyjnik! Jest cudówny!

*Powiadomienie SMS od: Laurunia: chyba mam kandydata na chłopska😏 Jeszcze raz miłej rocznicy!*

O to sms od Laury! Podobno znalazła sobie kogoś haha, i życzy nam miłej rocznicy 💕

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ciąg dlaszy nastąpi ❤
Wiem, że trochę chaotycznie, ale to są słowa wypowiadane tylko przez osoby w nawiasie, nikogo innego, dlatego gdy Dominika pyta się swojego chłopaka o jedzenie, nie ma napisanej jego odpowiedzi, ponieważ są tam tylko jej słowa ❤ Mam nadzieje, że zrozumiecie!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 14, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

RENESANSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz