Üç

1.3K 102 87
                                    

👑Olimpos Whatsapp Grubu(Hades Giremez)👑
     Zeus Nyx adlı kullanıcıyı ekledi.(13.56)
Zeus:Tanrıça Nyx te artık grupta.

Hera:Güzel. Wifi kutusunu buldunuz mu?

Zeus:Yok. Birden ortadan kayboldu. Mobil veriyi sürekli açmayın. Biterse hiç giremeyiz.

Poseidon:Ne demek sürekli açmayın? Kızlardan gelen mesajlar ne olacak? Sürekli online olmalıyım.😎

Hera:🙄

Apollon:Wifi kutusunu periler çalmış olabilir mi? Ormanda whatsapp'a giriyorlardır belki.

Artemis:Onlar wifi kutusunu nereden bilsinler? Biz insanları tanıdığımız için biliyoruz. Onlar buradan dışarı çıkmıyorlar. Bence buralardan biri çaldı.

Athena:Bu konu üzerinde düşünüyorum. Yakında çözeceğim.

Nyx:Neden Hades giremez gruba?

Apollon:Eyvah! Yasaklı kelimeyi kullandın. Biz ona X diyoruz. Zeus girmesini istemiyor.

Nyx:Girse eğlenceli olurdu.

Zeus:Sinir krizlerimi izlemek eğlendirirdi tabi.🙄

Artemis:Athena ile kılıç ve ok çalışacağız. Bir süre aktif olamayız.

Hephaistos:Kılıçlar ve oklar kaliteli değil mi?

Artemis:Öyle görünüyor.

Ares:Bir de ben deneyeyim şu kılıçları ve okları.

Athena:Aman sen elini sürme. İkiye ayrılırlar.😂

Ares:Büyük iddia koyuyorum ortaya. Kaybeden iki gün karşı cins olarak dolaşacak.

Athena:Oooo. Ares fena kızmış geçenki yenilgisine. Kabul ediyorum. Artemis?

Artemis:Tamam.

Hera:Ares kız olmana ne gerek var? Daha düzgün bir iddia bulamadın mı?😑

Ares:Bundan iyisi yoktu. Biz kaçtık.
---------------------------------
Katılımcılar:Ares ve Hermes

Ares:Hermes şu wifi kutusunu ben bulmalıyım. Sen de bana yardım edeceksin.

Hermes:Neden ben?

Ares:Soru sorma. Yardım edeceksin. Kutuyu bulup Zeus'un gözünde değer kazanmam lazım.

Hermes:Sen zaten değerlisin.

Ares:O yüzden mi Athena beni yendiğinde beni savunmadı? Onu önemsiyor. Onun daha iyi savaştığını düşünüyor. Onunla gurur duyuyor. Benimse huysuz biri olduğumu düşünüyor. Zavallı Ares yine dikkat çekmeye çalıştı. Gözlerin üzerinde olmasını istiyor diye düşünüyorlar. Oysa istediğim beni biraz sevmeleri.

Hermes:Wifi kutusunu bulursan seni sevecekler mi?

Ares:Öyle ümit ediyorum. Sen haber götürürken her yere bakacaksın ve bana haber vereceksin. Hades'in şatosuna da bak.

Hermes:Düşündüğün şu sevgi meselesi için yardım edeceğim.(Görüldü)
-----------------------------
Katılımcılar:Hera,Poseidon

Hera:Anlat bakalım Poseidon Zeus'la ne konuşuyorsunuz özelden?🤨

Poseidon:Görevlerimiz hakkında. Başka bir şey yok.

Hera:Pek inanmadım ama neyse. Elbet öğrenirim. Wifi kutusunu Zeus yok ettiyse hemen söyle. Yoksa bildiğini öğrenirsem iyi şeyler olmaz.

Poseidon:Onunla alakası yok.

Hera:Onunla kızlar hakkında konuşman yasak. Anladın mı?😠

Poseidon:Tamam.🙄(Görüldü)
--------------------------------
👑Olimpos Whatsapp Grubu(Hades Giremez)👑

Ares:Nasıl yendim sizi ama.

Athena:Boş anımdan faydalandın.

Ares:Dikkatini vermezsen daha çok yenilirsin. Hephaistos'un dandik kılıcının da etkisi vardır tabi.

Artemis:Oklar güzeldi ama ben tam konsantre olamadım. Sen çok odaklanmıştın Ares.

Hephaistos:Ben dandik kılıç yapmam.

Ares:Bu da gizliden hep okuyor mesajları. Adı geçince de hemen atlıyor. Ne bu? Havalı görünme çabaları mı?🙄

Hephaistos:İlgi odağı olma isteği senin işin. Ben anlamam pek.

Ares:İlgi odağı olamayacak birisin çünkü.

Zeus:Grup kurallarını unuttunuz galiba. Kavga etmek yasak.

Ares:Peki. Athena'yı yendim. Mesajları okudun mu?

Zeus:Okudum. Athena'yı yenmeyi bütün tanrı ve tanrıçaları yenmekle bir tutuyorsun.🙄

Hera:Tebrik ederim Ares. Seninle gurur duyuyorum.♡

Ares:😢 Bu cümleyi ilk defa duydum.

Hera:Söylemesem de bu böyle.

Apollon:Aile sevgisi bastı beni. Bir süre mesajları okumayacağım.(Görüldü)
--------------------------------
Katılımcılar:Artemis,Apollon

Artemis:Bozuldun mu sen Hera'nın Ares'le olan konuşmasına?

Apollon:Hayır.

Artemis:Bence bozuldun. Bizim annemiz yok ya.

Apollon:Kendi hislerini benim üzerime atma. Çoğunu okumadan geçtim. Asıl merak ettiğim wifi kutusuna ne olduğu.

Artemis:Ben de onu merak ediyorum.
-------------------------
👑Olimpos Whatsapp Grubu(Hades Giremez)👑
Hermes:Bakın burada ne var?

-------------------------👑Olimpos Whatsapp Grubu(Hades Giremez)👑Hermes:Bakın burada ne var?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeus:Nasıl buldun onu?

Hermes:Ares git bir bak dedi. Onun sayesinde buldum.

Zeus:Neredesin sen?🤔

Hermes:Yeraltından Hades'in şatosundan selamlar.

Olimpos|Whatsapp Grubu|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin