15.

4.3K 241 29
                                    

Reggel mikor elkezdtem ébredezni, Katsuki még mindig rajtam szuszogott. De ami ennél sokkal zavaróbb volt.. AZ A HÜLYE MACS... VAGYIS SZERVÁL!
Ott ücsörgött a földön és egyenesen rám bámult.
Próbáltam arrébb zavarni de nem ment. Közben a felettem fekvő is elkezdett mocorogni.
Elkezdtem simogatni a haját hogy aludjon vissza de ezzel csak azt értem el hogy morgott egyet, majd vörös szemeit rám villantotta - Mmmggmm. Miért ébresztessz fel libaa? - kérdezte fáradt rekedtes hangon. - Bocs. Az a dög itt ül és már kezd felcseszni. - mondtam. - King. Mennyél fel. - morgott a szőke démonom amitől a nagymacska fel is indult az emeletre. Katsuki pedig fejét újra fedetlen mellkasomra hajtotta - Simogatod még a hajamat? - morgott. Felkuncogtam-Szabad? - suttogtam boldogan. Csak megfogta a kezemet és tincsei közé vezette.
Nem ellenkeztem és elkezdtem játszani puha tincseivel.

Pár perc múlva már megint hallottam hogy a légzése egyenletessé válik és hangosan szuszog, mikor csengettek. - Baszki Katsuki. Szállj le rólam. Szállj már le az isten verjen meg! - löktem le magamról és gyorsan felöltöztem. Majd mentem ajtót nyitni

Nagy meglepetésemre Hansuke és Monoma voltak a vendégeim. - Sz..sziasztok.-mosolyogtam rájuk zavarodottan. - Szia [név]. Nem zavarunk? - kérdezte a barna hajú. Megráztam a fejem majd behívtam őket - Ajánlom hogy legyen rajtad ruha bazd meg... - morogtam úgy, hogy a két fiú ne hallja.
Egy pillanat múlva egy kezet éreztem a derekamon.
Hála az égnek.. Katsuki fel van öltözve. Igaz hogy csak a nadrágot erőltette fel magára de már ez is megfelelt. Addig ameddig nem látják meg a hátát ami úgy néz ki, mintha King ugrott volna rá...

Bementünk a kanapéra és hoztam a srácoknak valami nasit - [név]. Mi az a lila folt a nyakadon? - kérdezte összezavarodva Hansuke - King volt! - vágtam rá - Én voltam! - mondta velem egyszerre Katsuki. - Oookéé.. Nem akarom tudni. - nézett nagyra nyílt szemekkel Monoma. - Különben ti mi a faszért is vagytok itt? - szólalt meg egy idő után a démon. - Jaaj. Hát azért mert hoztunk [név] - nek egy ajándékot. Hisz ma van a szülinapja. - mosolygott a barna hajú és átnyújtott egy dobozt. - BASZKIII. KÖSZII. TÉNYLEG! ELFELEJTETTEEM! - kiabáltam és barátom nyakába ugrottam.

Egy kicsit még beszélgettünk majd a két fiú haza is ment - Szóval ma van a szülinapod mi? - jelent meg mögöttem a szőke mikor szedtem ki egy kis kaját a hűtőből - Adnék én ajándékot liba.. De szerintem a tegnap este elég nagy ajándék volt számodra. - morgott a fülembe. Hátulról átölelt és nekem nyomta csípőjét - Ha benne vagy akkor ma is megajándékozhatlak. - morgott fülembe és elkezdte nyalogatni a nyakamat.

Ez a hülye szőke démon.. Teljesen megőrjít.......

Szőke démon [bakugo x reader] Where stories live. Discover now