Terlanggar

20 3 2
                                    

Kelly POV
boringlah duduk dekat rumah je masa cuti...hmm baik aku call Miyoung..
End POV
"Hello Miyoung!"kata Kelly.."ye kau nak ape call aku pagi ii ni?"tanya Miyoung.."Jom keluar aku bosan lah duduk kat rumah.."jawab kelly.."Okay..Aku call yang lain dulu ok! dalam masa 5 minit aku sampai kat rumah kau!"kata Miyoung "okay"Jawab Kelly...
Selepas mandi...
baju yang dipakai Kelly...

baju yang dipakai Kelly

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


D1nG D0nG...
"helloo Kelly kau ada takk!!"jerit Miyoung di luar rumah Kelly.."ye sekejap ii"jawab kelly lalu membuka pintu rumah.."Wawww cantik nye kau"kata Miyoung densemangat.."Hahaha mane ade aku cantik biasa ii je ni"jawab Kelly dengan malu.."Dah jum yang lain dah tunggu dah kat mall tu"cakap Miyoung.."Jom!"Jawab Kelly..
Di Mall...
"hi gengg♡"kata Kelly dan Miyoung.."hii Kelly,Miyoung~"jawab Camila,Boora,JiEun dan Jeongmin serentak.."Jum kita pergi tengok movie 'Annabelle' nak?"tanya Jeongmin dan Boora.."Jum!!"Jawab Camila,Kelly dan Miyoung.."ehh JiEun kau nak pergi mane?"tanya Camila dan Kelly.."umm aku takut lah nak tengok movie horror ni"jawab JiEun.."Takpe kami kan ade.."jawab Camila dan Kelly
Skip Time~●●●
"Weyh geng aku nak pergi beli air jap..korang tunggu sini ok?"kata Kelly.."okay!"jawab kawan ii nya..

Kelly POV
"hmm mana kedai air ni?"kata Kelly..Tiba ii ada seseorang yang terlanggar Kelly sehingga dia jatuh.."ouchh..Sakitnyee.."rengek Kelly.."umm sorry"kata orang itu sambil menghulurkan tangannya kepada Kelly..."Terima Ka-ehhh saya macam kenal lah awak ni~"kata Kelly.."Umm yeke?Nama awak siapa?Btw nama saya Jihyung..Jeon Jihyung.."jawab Jihyung.."ouh patutlah saya macam kenal awak..btw nama saya Kelly..Son Kelly.."jawab kelly dengan gembira.."saya macam kenal lah nama tu.."kata Jihyung.."takkanlah awak tak ingat saya lah orang yang tolong awak push rank😂 tu.."jawab Kelly.."ouhh..Btw awak nak pergi mana ni?"tanya Jihyung.."m saya nak pergi beli air.."jawab kelly.."ouhh mari saya teman kan.."jawab Jihyung..

Skip Time
"Weyhhh Camilaaa!!!"panggil Kelly dengan gembira.."Kau dah kenape nampak exited je ni?.."jawab Camila dengan rasa ingin tahu.."Kau tau takk aku terlanggar Crush aku tadiiii!!!!!"jerit Kelly dengan gembira.."ishh iii siapa Crush kau tu??"tanya Camila.."adelah rahsia!!Esok aku bagitau kau kat sekolah..".."ish budak ni..okaylah!"kata Camila dengan nada yg merajuk."alalalaa jangan la merajuk betul aku tunjuk dengan kau esok"pujuk Kelly..."Janji?"kata Camila..."Janji.."kata Kelly..."yayy itulah bff aku"kata Camila dengan gembira..

Sorry for the late update💔Sorry juga kalau cerita ni bosan..I'm beginner so don't judge me🙃Jangan jadi pembaca hantu ingat vote yer❤
    
                                              ~author-nim♡~

Love From Different World♡Where stories live. Discover now