Denizden
Şu anda hızlı hızı valizimi koyulması gerken yere götürüyodum biraz daha geç kalırsam uçağım kalakacaktı. Ben size kendimi tanıtmadım değil mi ?
Ben Deniz Karaman 18 yaşındayım ve lise son öğrencisiyim annem ve babam ben küçükken trafik kazasında öldüler. Bir tanede 20 yaşında bir abim var. Maddi durumumuz gayet iyi uluslar arası bilinen 3 şirketimiz falan filan var ama ben öyle züppe kişilerden değilim hiçte olmadım olmamda. Aslında çok tatlıyımdır ama benim damarıma basarsanız benden korkun. Bizim çete bana bela hazır cevap ve tehlikeli gibi lakaplar kullanır. Evet yanlış duymadınız bir çetemiz var ama bunu çoğu kişi bilmez. Çete dediğime de bakmayın hepimiz özünde iyi insanlarız sadece kötü ve bize yanlış yapanları sevmeyiz o kadar. Uzun kumal saçlarım ve kahverenginin en koyu hemen hemen siyah denilecek şekilde gözlerim var ama göz rengim benim duygularıma göre değişiyor boyumda bir kızın boyuna göre ideal en son 1.70ti .Neyse bu kadar tanıtma yeter zaten yakında beni tanırsınız.
Ben önüme bile bakmadan kalabalığın arasından ilerlerken birine çarptım. Zaten gökten şans diyr at nalı yağsa benim üzerime at düşer bu bir gerçek. Çarptığım kişiye baktım kumral saçlı kahverengi gözlü ve benden bir 5 10 cm uzun bi çocuk vardı ben yaşlarındaydı. Bana bakıp sırıtarak ' beni kesmen bitti mi ?'dedi. Ona tip tip baktım ve' ben mi seni kesiyormuşum bana çarpan sensin' dedim. Soğuk bir şekilde bana baktı ardından 'anlaşıldı sana yolda yürümeyi öğretmemişler 'dedi hay allah'ım sen bana sabır ver bol amin .
Ona bakıp ' Sana da öğretilmemiş anlaşılan onun yerine öküzlük öğretmişler' dedim. Bavulumun sapından tuttum ve yanından geçmek için hareketlendim ama sonra gene ona çarptımm neden o da kendi bavuluyla önüme geçmiş bana bakarak ' sen bana öküz mü dedin?' Diye sordu.Karşılık olarak ' evet dedim değil misin seni hayvanat bahçesinden kaçırmışlar bize de insan diye yutturmuşlar' ben böyle deyince birden kaşları çatıldı.
Üzerime doğru yürüdü bende geri geri giderken konuşmaya başladı.
- bak beni sınama kızım emin ol başına bela almak istemezsin' dedi.
Korktuğumu falan mı sanıyordu eğer öyle sanıyorsa yanılıyor kendisi.
'Aman ne korktum ne korktum anlatamam ' bana şöyle bir baktı ve 'korksan iyi edersin 'deyip yanımdan ayrıldı. Ben de arkasından biraz baktım ve uçağa dogru ilerledim.
...
En sonunda uçağa bendim ben daha yerimi bulmaya çalışıyordum ben daha yerimi bile bulamadan uçak hareket etti ve ben bir anda kendimi birinin üstünde buldum . Üzerine düştüğüm kişiye bakınca bunun o çarptığım çocuk olduğunu gördüm.
Bana bakıp 'ya sen burda da mı buldum beni senden kurtuluş yok mu bana' dedi. Ayağa kalkıp 'bende çok meraklı değilim senin üzerine düşmeye bilerek olmadı herhalde ' dedim biraz sesimi yükseltmiş olabilirim ki hostes geldi ve 'hanım efendi lütfen yerinize oturur musunuz' dedi. Biletimi gösterip 'ben yerimi bulamadım deyince bana bakıp 'yeriniz burası' diyerek üzerine düştüğüm çocuğun yanını gösterdi. Gözlerimi şaşkınlıkla açtım bu kadar da olmazdı ki ama . Çocuk hostese bakıp ' ben bu cadıyla oturmam ' dedi . Ona bakıp ' ay bende zaten çok meraklıydım sanki şuna bak ' dedim. Tabikide altta kalır mı bay gıcık hayır 'meraklı olmasan bir şeyler derdin ' deyince ona sinirle bakıp ' alla alla sanki ben dedim beni bu gıcığın yanına koy diye şuna bak ya bak benim sinirimi bozma ' dedim .
Tam bir şey diyecekti ki varlığını unuttuğum hostes ' kusura bakmayın ama malesef boş yerimiz yok ' dedi ve beni bir gıcıkla baş basa bırakıp gitti.
Bende el mecbur onun ya ona oturdum.
Hyr yani koskoca uçakta başka yer mi yoktu anlamadım ki bide bu yetmiyormuş gibi hayatımda gördüğüm en gıcık kişinin yanına oturuyordum iyi mi.
Düşüncelerinden ayrılıp kulaklığımı takıp müzik dinlemeye karar verdim .
Kulaklıklarımı taktım ve camdan bakmaya başladım. Uçak başka yerlerde duruyordu arada inekler binenler oluyordu.
...Sonra kulaklığımım çekildiğini fark ettim çeken kişi kim hep bir ağızdan gıcık kişi dediğinizi duyar gibiyim ve doğru tahmin. Ona ' sen hayırdır 'dermiş gibi baktım. Bana bakıp ' bak hadi şu yer boş sen oraya geç' dedi.
Bunun benle derdi neydi böyle.
-benim yerim burası mı burası begenmediysen sen git başka yere ben de senle aynı yerde oturmak istemezdim ama naparsın ' dedim. Ve elinden kulaklığımı aldım sonra önüme dönüp muzik dinlememe devam ettim.
Ona bakınca bir şeyler mırıldandığını fark ettim.
- bir sey mi dedin duyamadım da 'dedim inat deil mi inadına damarına basacaktım.
Bu sefer tavana baktı hapin allah dediğine adım kadar eminim.
....En sonunda ıstanbula varmıştım. Beni karşılamaya gelen ışıl ve kerem geldi .
Hemen keremin üzerine atladım tabi o da beni tuttu. Sonra ışıl da benim üzerime atladı ama kerem ikimizi de taşıyamadığı için yere kapaklandık hepimiz.
Sonra bavul alınan yere gittim. Şu gıcığa gözükmeden bavulumu aldım ve çıktım ordan hemen keremin arabasına gittik hep beraber eve doğru yol aldık kerem bana sürekli yolculuğun nasıl geçti diye sorup durdu. Bende iyi geçti demekten dilimde tüy bitti. En sonunda eve gelmiştik ben bavulumu yukarı çıkardım ve kendimi yatağın üzerine attım. Çok yorulmuştum. Hemen yatağın üzerinden kalktım ve bavuluma doğru ilerledim. Bavulu açtım birde ne göreyim. Bavulu içinde erkek kıyafetleri var bu bavul bana ait deildi. Hemen içini kurcalamaya başladım ise yarar bir şey bulabilir miyim diye bir numara isim fln bulmayı bekliyordum. En sonunda bavulunu için kısmında isim soy isim bide numara yazan bir kart buldum. TOPRAK SOYKAN 05********* hemen telefonumu elime aldım ve numarayı tuslamaya başladım bir kaç çalışta açtı alo dedim o da benle aynı anda alo dedi ve ben şok oldum.Topraktan
Uçaktan indigim gibi şu cadıya gözükmeden bavulumu alıp doğruca eve akın ettim. Hemen eve geldiğim gibi kendimi en sevdiğim koltuğa attım. Birazdan bizimkiler de damlar buraya. Bizimkiler dediğim de burak ile furkan onlar benim küçüklüğümden beri kardeşim bu arada ben Toprak Soykan 18 yaşındayım ailem ben küçükken iş toplantısı için yurt dışına giderken kaza geçirdiler şirketin okulun ve hastanenin başına ise abim geçti. 20 yaşında Berk isminde bir abim var aramız gayet iyi ama kendisi yurt dışında. Bizimkileri beklerken canım sıkıldı üst kata çıkıp üzerimi değiştirmek için odama yöneldim. Bavulu açınca şok oldum bu benim bavulumu deildi içinde kız elbisesi vardı. Bavulu sağınısolunu bi kurcaladim sonra isim yazan bölümünde kişinin ismini buldum.
Deniz Karaman çok tanıdık gelmişti bu soy isim bana dünyaca bilinen bizim ortak olduğumuz şirketin ismi idi. Sonra onu bunu boş verip içinde başka neler var diye baktım maşallah kızın her bir şeyi vardı içinde bi kendisi yok yani. Ben başka neler var diye bakarken telefonum çaldı. Arayan 05********* isimsiz bir numaraydibelki benim bavulumu bulan kişidir diye telefonu açtım ve alo o da benle ayni anda alo dedi ve ben şaşkına döndüm.Eveeet 2. Yepyeni kitabım ile sizlerleyim umarım beğenirsiniz yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAT KAPI AŞK
RandomTatil sonu yurt dışından Türkiye'ye dönen asıl kızımız Deniz Karaman havaalanında başına gelmeyen kalmaz ve bu bela Türkiye'de de devam eder. Tatil sonrası yurt dışından Türkiye'ye dönen asıl oğlanımız Toprak Soykan havaalanında bir kız görür bela o...