one

42 5 8
                                    




Dnešek byl jako každý jiný. Vstala jsem, posnídala a zase zpátky zalezla do svého pokoje. Neměla jsem co dělat. Moc přátel nemám a rodiče furt jezdí na nějaký pracovní cesty, nebo jsou furt v práci a na mě nemají čas. Nejhorší na tom bylo, že je teprve začátek prázdnin a já už se nudím a nemám co dělat. Jo, je sice super, že není škola a podobně, ale upřímně bych byla radši ve škole, než abych seděla doma a celé dny nic nedělala. Ono se to může zdát jako super zábava, že nemáte žádné povinnosti a nic nemusíte, ale po pár dnech vás to značně omrzí, to mi věřte. Kdybych aspoň to nic dělala s někým a ne sama. Samota není příjemná a myslím si, že ji snad každý aspoň jednou prožil. No nic, dost mluvení o nepodstatných věcech. Trochu se představím.


Mé jméno je Karin Asterdová a tenhle rok mi bude sedmnáct. Jsem štíhlejší postavy a nejsem moc vysoká. Mám světlejší vlasy a na slunci vám může připadat, že jsem blondýna. Oči mám modré a někteří dokonce říkají, že vypadají jako moře. Já tomu ostatně moc nevěřím. Myslím si, že vypadám jako obyčejná holka a obyčejná taky jsem. Není na mně nic, co by někoho hodně zaujalo. Na postavě nijak nepracuji, velký hrudník taky nemám a prostě jinak jsem holka, které si většinou ani nevšimnete. Lehce se ztratím a napomáhá k tomu i to, že moc nemluvím. Když jsem byla malá, byla jsem šikanovaná svými přáteli, a proto mám problémy s důvěrou. Vím, že je špatné odsuzovat lidi, aniž je neznáte, ale já prostě lidem už nevěřím. Jsem tedy hodně tichá a skromná. Může vám připadat, že jsem dokonce i dost nudná, ale pokud byste mě znali lépe a já si k vám vybudovala důvěru a určitý vztah, věděli byste, jak praštěná dokážu být a určitě byste se se mnou nenudili. Dokážu naslouchat a taky pomoct, a když je vám nejhůř, vždy tu pro vás budu. To jsou věci, které mám na sobě ráda.


Jinak jsem na gymnáziu a jak jste podle mého věku mohli pochopit, půjdu do třeťáku. Celkem se těším, ale zároveň se mi nelíbí fakt, že se docela rychle přibližuje maturita. Ve škole se ale učím dobře, řekla bych. No a to by o mně bylo asi vše.

Ahojky, tohle je můj úplně první příběh tady na Wattpadu☺️
Ke psaní mě dovedla moje kamarádka caregunnarsen , tak uvidíme, jestli se vám mé příběhy budou líbit💗
Svůj první příběh jsem chtěla udělat o Martinusovi, protože mám osobně Martinuse radši (samozřejmě mám ráda i Marcuse a bude o něm taky určitě příběh) 💗✌️
Napiště do komentářů, koho máte radši vy? Marcuse nebo Tinuse?🤪🧡

Mac71nus🖤

Hold on| Martinus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat