Çok kuulum kahretsin .d

1.2K 22 5
                                    

Yine boktan bir pazartesi yine çok kuulum annemin "kuul olma kul ol kızım." Dediğini duyar gibiyi evet çok manyak annem var .ss duymasın ve çok kuul şekilde kalktım (!) elimi yüzümü yıkadım (!) daha doğrusu üşendiğimden mendille sildim hemen aşağı indim ve dolabı açtım bide ne göriyim kola cips " oleyyy " diye bağırdım kolanın içinden şalgam suyu çıktı amk sabah sabah midemin içine sıçtım..
Cipside çantama koydum en gizli yerim kimse çantama bakamaz çok iyiyimdir (!) .s
Okul üstümü giyinip aşağı indim ve boy aynasına baktım çok kuulm kahretsin (!) ve okula gittim çok güzel olmama rağmen sevgilim yok ne mühendisler ne doktorlar ne daş çocuklar geldi de ben mi istemedim doğru aşkı arıyorum.. Ama sevdiğim biri var enes çok daaaşş amk ama o da benim gibi doğru aşkı arıyo çocuğa yavşamama rağmen yüz vermiyo amk abazası aman çok da tın ben onunla çıkmayi elbet başarırım..
Okula geldim enesle karşılaştım "YEAAHH" sus iç ses çocığa yavşamam lazım by. "TAMM SN SUS TMMI .ssss" sie len kevaşe ...
"Selam" dedim.
"Aleyküm selam " dedi olum bu kadar daş olmak zorundamısın sen .ss.
"Ne zamandır konuşmuyoz ha özledim" dedim .
"Farkında mısın ? İki gün oldu sadece" dedi (qapaq)
"Sana demedim zaten üstüne mi alındın ?" Dedim (duble qapaqq)
"Farkındaysan bana bakıyosun ?" Dedi (+2 duble qapaq)
"Sevgilime demiştim arkandaydı az önce " (+5 duble qapaqq )
"Hıı tamam " (eziklil duygusu :( )
"Neyse by" dedi .
O neydi gızz dedim içimden çok atarlıyım kahretsin...
Ve en iyi arkadaşım melis geldi .
" napıyon edaa " diye cırladı "OLUM Bİ SİKTİRİP GİDERMİSİN SEN YHAA" sus iç ses kankamla konuşuyorum ben !
"İyiim sen." Dedim
"İyiyim ama sen değilsin enes sana yüz vermedi mi ? " dedi üzgün (!) bi şekilde .
"Çok yüz verdi 96 sını geri aldı melis YAA " dedim ve melise sarıldım .
"Aman sanki ne zaman verdi yüzü sen ona yavşa biraz daha geri döner merak etme " dedi
"Hadi bakalım " dedim ve sınıfa doğru yol aldım bu sene ben mi derse giriyom ders mi bana giriyo hiç bi fikrim yok sonunda hoca geldi .

............

Dersim bitmişti eve geldim cipsimi almak için odama girdim sonraa acı an annem odayı temizlemişti ve o cipsi bulacağımı sanmıyorum kahretsin çok canım çekmişti.
Sonra para alıp çıktım cipsimi de aldım . Abim le karşılaştım .
"Ne oldu niye cips aldın cipsinmi bitti ?" Dedi demekki o almıştı...
"Sen yedin demek " dedim ve oklavayı alıp onu kovaladım sonunda vurdum ona geldi ve
"Bi tane versene " acımıştım ama vermedim .
"Vermicem vermicwm benim değilmi verimicem götünü yırtsanda vermicem" dedim evet çok iyiyimdir (!) sonunda vermedim ve hepsini afiyetle yedim ve sevinçli bi şekilde taaaki annem ile babam gelene dek..
"Kızım nasılsın ?" Dedi annem hayret normal davrandı.

"İyiyim " dedim.
"Seninle konuşmamız gereken bir konu var " diye çıkıştı babam .
"Buyrun " dedim.
"Eda taşınmamız lazım babanın işleri var orda tayini oraya çıkmış akrabalarımızın yanına İstanbula gidiyoruz bundan sonra orda yşıycaz ara sıra buraya gezmeye geliriz ." Dedi ve tüm sevincimi bozdu annem.
"Ne, nasıl hayatta olmaz buradaki arkadaşlarımı bırakamam anne ben burda kalıyım sız gidin. " dedim abim de üzülmüştü o da gitmeyi istemiyordu bu çok kötü bi durumdu Melisi Enesi Furkanı Zekiyeyi Sameti nasıl bırakırdım onlar en iyi arkadaşlarımdı hele hele Melis ve Enes napıcağımı bilmiyordum ve iyi olacağını düşünerek ;
"Madem babamın işi söz konusu o zaman olur ben arkadaşlarımla vedalaşıcam giyinmem lazım." dedim ve odama çıktım çıkar çıkmaz ağlamaya başladım "neden" diye bağırmaya başladım Enesi ve Melisi çok seviyordum bırakmak istemiyordum . Üstüme önü kısa arkası uzun askılı bi beyaz renkte tişört giydim trenç kot pantolon ve kısa kot hırka giydim altına da mor rengindeki adidasımı giydim saçlarımı da toplayıp çıktım ilk işim Enesin eviydi ona tüm hislerimi anlatmadan gitmeyecektim.
Neyseki Enesin annesi beni çok seviyordu onalrın evini biliyordum ödev amacıyla söyleyebilirdim.
Evlerine geldim .
"Meraba Sevda teyze Enesle ders çalışmaya geldim onu görebilirmiyim ?" Dedim .
"Hoşgeldin yavrum tabi enes odasında çıkabilirsin çalışın siz " dedi ve güldü bende güldüm.
Kapıya vurup "Enes ben Eda bişey söylemeye geldim." Dedim
"Aaa. Eda tabiki gir içeri " dedi. Girdim .

Okul AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin