Aslında İyi Birisin ;)

295 6 0
                                    

İlk olarak arkadaşlar oyuncuları paylaşıcam ;
Luanna Prrez = Damla
Francisko Lachowski = Can
Perriedvars= Eda
Joe Jonas = Enes
Vini Uehara = Emre

Evet piçokro alarmımla uyandım. Piçokro = Piç Kurusu aasdadadada. Neyse uyanır uyanmaz kalktım ve sıçmaya gittim. Sıçtıktan sonra yüzümü yıkadım ve odama çıktım. Sonra telefonuma bakmak için telefonumu elime aldım. Enese ne zamandır bakmıyodum bakmışkende ona bakıyım dedim instagrama girdim ve Enes bi kızla çekilmişti fotoğrafda da "sevgilim ^^ " yazıyordu çok sinirlendim nasıl yapmıştı bunu hani beni çok seviyodu bırakmak istemiyodu bu bi yalanmıydı ?Aramak istemediğim için mesaj attım ;
" Bak şimdi gözlerini aç ve bunu son kez oku . Çünkü sabrım taştı artık. Bilmiyorum kimin acısını benden çıkarıyorsun ama benimde bi sabrım bi kalbim olduğunu unutuyorsun. Bidaha sana asla mesaj atmıycam. Senin için yaptığım onca şey için çok pişmanım. Sen kimsenin sevgisini haketmiyorsun çünkü. Ben sana üşenmeyip duygularımı anlattım sen cevap bile vermedin. Bi kız seni seviyorsa otur adam gibi sev sevmiyosanda ümit verip gitme. Diyecek tek bişeyim var Erkek olmuşsun ama ADAM olmamışsın. Benden bu kadar, umarım hayatta kimse sevmez seni. Umarım hep bi kişi için kendini kalabalık içinde yalnız sanarsın. Umarım bi çıkmaza girersin ve seni ordan kurtarıcak tek kişi bi başkasıyla mutludur. Kendi içinde ses etmeden kaybolup gidersin. Umarım yaşattıklarını Yaşamadan ölmezsin. İyi geceler " ddemiştim ohhhh içim rahatladı. -ona karşı olan duygularımı sevdiğimi yazmıştım ona cevap bile vermemişti- saat 1:30 du ben film izlemek için alarmımı kurmuştum ve Teen Wolfun 12. bölümünü izledikten sonra uyudum..
-----------^^^^^^^------------
Sonunda uyandım ve saatin 7:30 olduğunu görünce hemen kalktım. Yarım saat sonra ders başlıycaktı. Naptım ne ettim giyindim ve evden çıktım. Çok sorun yaşamadım çünkü okul kıyafetlerini almıştım bunları düşünürken falan okula gelmişim bana bak ya üşengeç Edaya bak :)))).
Sonra içeri girip bahçede sıraya girdim ve müdürün dediklerini anlamadan yukarı çıktım ve sınıfa girdim. Sonra Emre taşçığımla karşılaştım. Emre ;
"Selam Eda?" Dedi sorarcasına.
"Selam Emreydi dimi?" Dedim ahyh yazık yha .s.s
"Aynen Öyle neyse ben gidiyorum görüşürüz"
"Görüşürüz"
Üzüldüm lan çocukla konuşurkrn böyle çok heycanlanıyodum e tabi bünyenin götü yemiyo 'seni seviyorum' demeye.
Neyse bende dışarı çıktım sonra. Bahçede yürürken biri çerme çaktı bana yer ile seviştim resmen amk .
Sonra kim bu diycekken o kızıl saçlıyı gördüm sıs sını ırıspıı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ?" Dedim.
"Pardon ya görmedim tabi mümkün görmmem o kadar eziksin ki göremiyorum seni" dedi aşağılarcasına tekrar ediyorum I-R-I-S-P-I kız.
"Sus lan sen kimsin yavşak ?" Dedim afrn bna afrn .ss
"Of bi siktir git kaltak kız" dedi ve gitti mal.
••••••••••----------••••••••••
Öyle böyle son derse de girdikten sonra en sevdiğim zil sesi çaldı ben çıkarken Emre ile karşılaştım. Emre konuşmaya başladı ;
"Selam çok konuşamadık ama bir sorun olmaz dimi ?"
"Hayır" dedim soğuk bi şekilde.
"Seni kötü biri sanmıştım ama yanılmışım güvenemem sanmıştım ama yanılmışım aslında iyi birisin." dedi.

Okul AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin