Onu çok seviyordum söylemiştim çıkıyoduk artık biz beni bugün basketbol maçına çağırdı Ahh tabikide gidicem gitmessem çok merak ederim.
Dün ne yaptığımı söylemedim sonra ;
"Enes ben Eda bişey söylemeye geldim."
"Aaa Eda tabi gel "
"Enes naber ya "dedim daha söylememiştim ama söylicektim .
"İyi senden " dedi biraz tedirgin görünüyordu merak etmişti ne söyliyceğimi.
"Kötü."Dedim Beni odasındaki kanepeye oturttu kendi yatağa yayıldı öküz ya ben burda üzgünüm sen napıyon pikaçhu ya Allahım neler söylüyorum ben ? Pikaçhu nedir amk ?
"Ne oldu Eda Zeynep teyzeye bişey mi oldu yoksa ?"
"Hayır" dedim dolaptan çitos çıkardı ve yemeye başladı camış burda çitosla evlenmek isteyen biri varken bu yapılırmı? Karşımda çitos yerken çok daştı ama söylemem lazımdı. Enes çitozu bana uzattı .
"İstermisin" dedi . Bi avuç alıp yemeye başladım bitirince elimide yaladıktan sonra ayağı kalkıp,
"Enes biz taşıncakmışız babamın tayini İstanbula çıkmış " dedim çitos boğazında kalmıştı öksürdü biraz "yavaş be öküz" diye bağırdım sonra hemen suyu alıp yanına gittim suyu içirip sırtına vurdum. Sonra konuşmaya başladı. "Eda ne diyosun sen ya o-l-a-m-a-z sen gidemezsin ben daha sana içimdekileri söylemeden hiç bi yere gidemezsin "
"Ya 1 haftaya kalmaz giderim bende bunun için geldim " dedim bana sarıldı evet sarıldı.
"Seni seviyorum Eda çok seviyorum " dedi
"Bende bunu söylicektim "
"Sevgilin varmı " dedi.
"Yok" dedim
"Daha sabah özlediğini sölemiştin ama ?" Dedi gülerek
"Şaka yaptım " dedim.
"Çıkıyozmu şimdi biz ? " dedi
"Hayır" dedim.
"O zaman " dedi
" O zaman ? " Dedim
"Benimle çıkarmısın Eda " dedi
"Evett" dedim
"Sevgilim o zaman yarın basketbol maçıma gelirmisin ?" Dedi
"Evet " dedim sonra "Görüşürüz annem bekler sen Sevda teyzeye söylersin taşındığımızı " dedim arkasından .
Bu kadar anlıycağınız çıktığım biri var ve bu kişi Enes :)) yarın gidicem
Eve geldim çok mutluydum ama Enesi bırakamazdım.Napıcaktım ben hiç bilmiyorum o da üzüldü... Allahh Melisi unuttum ben sıçıcak ağzıma şimdi ama ssvinicek onun çığlıklarını duymak istemedim ama aramam lazım ..
Melis Malı sjs aranıyor.
İlk dıtında açtı
"Ne var Eda ?"
"İyiyim sen nasılsın Melis ?"
"İşim var yaa"
"İlk olarak taşınıyoz Enes beni öptü çıkıyoz bugün basketbol maçına gidicem by." Diyip kapattım al sana qapaqq göt oldu mal sjsjsjj .
Hemen giyinmem lazım ne giycem ben ? :( dolabımı açtım bakıştık dolapla birazcık ve kırmızı bi elbise altınada siyah botumu geçirdim çok kuul olmuştum gerçekten. Çok da mütevaziyim :) neyse gidiyim ben diyip yola koyuldum zaten evim okulun 3 sokak arkasındaydı ne çabuk geldim okula bilmiyorum çok heycanlıydım yanii sevgilimle ilk randevum olucaktı acaba kazanırmıydı diye düşünürken okulun kapısının önüne varmıstım.
Orda Enesi gördüm. Geldi ve
"Hadi girelim ilk golüm senin için olucak sevgilim" dedi
"Bana uyar hayatım." Dedim ve basketbol salonuna doğru yürüdük salona girdiğimizde gözler üstümüzdeydi. Maç da başlamak üzereydi.
"Ben gidiyorum bitanem " dedi ve gitti daha öpüşmemiştik ama onun da bi sırası vardı.
İlk sayıyı Enes attı sonraki sayıyı Enesin Arkadaşı Sedat attı sonra karşı takımdan Berke attı son sayıydı eğer Eneslerin takımı atarsa yeniceklerdi derken. Enes bağırdı.
"HAYATIM BU SENİN İÇİN" dedi ve beni gösterdi. Çatlayın kızlar .s.s. Ve attı gerçekten benim için gol atmıştı ay yirim seni yirim .s..s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Aşkım
Teen FictionEvet arkadaşlar bu ilk hikayem olcak inşallah beğenirsiniz. Bu hikayede bi kızın düşünceleri var umarım beğenirsiniz voteleri bekliyorum :)