#4

654 47 0
                                    

Gorący romans znanej piosenkarki Halsey i młodego muzyka Yungblud'a

Ashley Nicolette Frangipane "Halsey" i Yungblud zostali przyłapani na gorących pocałunkach w jednej z Nowojorskich księgarni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ashley Nicolette Frangipane "Halsey" i Yungblud zostali przyłapani na gorących pocałunkach w jednej z Nowojorskich księgarni. Para nie szczędziła sobie czułości

Ashley inaczej "Halsey" do nie dawana spotykała się z bardzo młodą, nowo wschodzącą gwiazdą, która mimo młodego wieku wzbudziła już wiele kontrowersji. Jedną z nich był domniemany romans piosenkarek. Fani zaczęli podejrzewać, że te dwie piękne i młode kobiety łączy coś więcej niż tylko przyjaźń. Wielu fanów spekulowało po pierwszym wspólnym koncercie dziewczyn, który odbył się sierpnia 2016, że są razem, a dowodem miał być pocałunek do, którego nie doszło gdyż Lauren w ostatniej chwili odwróciła głowę. Na szczęście fanów, dziewczyny kilka miesięcy później wyjawiły, że są w związku. Od tamtej pory były widziane wszędzie razem, w internecie roiło się od ich wspólnych zdjęć. Niestety od kilku tygodni Ashley była widziana bez Lauren w miejscach do, których chodziły zawsze we dwie. Czasami były widziane jak wracały do "domu" osobno mimo, że były razem. Co też przyczyniło się do zerwania piosenkarek? Czy tym powodem jest młody muzyk, czy też może 20-latka nie dała sobie rady z hejtem i nietolerancją ze strony rówieśników i najbliższych?

do you love me? (camren)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz