Gdzie Się Poznaliście

10 1 0
                                    

Jeon Jungkook:

Chodziłaś po parku z psem. Na chwilę stanełaś w miejscu gdy zadzwonił ci telefon. Odbierając połączenie. Twój pies zerwał się ze swojej zielonej smyczy i pobiegł do jakiegoś mężczyzny, który jadł loda. Ty orientując się że twojej zguby nie ma przy tobie. Zaczełaś ją nawoływać i szukać. Po dobrych 20 minutach znalazłaś swojego psa. Gdy zauważyłaś kogo zaczepił zrobiło ci się gorąco. Chłopak widząc twoją reakcje zaśmiał się pod nosem i przedstawił ci się i zaprosił cię do kawiarni.

Park Jimin:

Siedziałaś w bibliotece czytając książkę. Gdy nagle podszedł do ciebie ciebie chłopak,który pomylił cię ze swoją koleżanką. Widząc że, się pomylił przeprosił i się przedstawił i zaczeliście się poznawać i rozmawiać o książkach. Po wyjściu z biblioteki wymieniliście się numerami.

Kim Taehyung:

Chodziłaś z przyjaciółką po galerii w poszukiwaniu prezentu dla swojej młodszej siostrzennicy. Wchodząc do sklepu zabawkowego. Napotkałaś chłopaka, który stoi przy przytulakach i zastanawia się nad ich wyborem. Stanełaś koło niego, bo znalazłaś pięknego szarego misia z białą kokardką. Chłopak co chwile patrzył na ciebie. Aż w końcu się odezwał.
-Który miś lepszy? - rzekł blondyn pokazując ci pluszowego tygrysa, oraz pluszową fokę.
Ty myśląc chwile powiedziałaś swój wybór. Chłopak dodał, że zaprasza cię na Hamburgera.

Kim Namjoon :

Chodziłaś po sklepie muzycznym szukając pałeczek do perkusji. Niemogąc znaleść przedmiotu. Chodziłaś tyłem, że wpadłaś na wyższego chłopaka od ciebie. Przeprosiłaś go i dałaś mu swój numer i wyszłaś ze sklepu.

Kim Seokjin:

Właśnie byłaś na kursie gotowania. Gdzie wasz szef dobierał was w pary. Ty zostałaś przydzielona do Jina. Gotowanie sprawiało wam dużą przyjemność. Pod koniec wymieniliście się numerami.

Jung Hoseok:

Byłaś w szkole tanecznej gdzie uczyłaś się z waszą grupą taneczną tańca. Wasz cheorograf poszedł na chorobowe i czekaliście na nowego trenera. Po 10 minutach waszego czekania na sale wszedł młody chłopak. Pod koniec zajęć zaczął cię uczyć na nowo tańca. Po lekcji poszliście na spacer.

Min Yoongi:

Chodząc po sklepie meblowym szukałaś nowej szafy do swojej sypialni na ubrania. Podchodząc do wymarzonej szafy zauważyłaś chłopaka, który cały czas na ciebie patrzył. Niewiedziałaś o co mu chodziło więc olałaś to. Po spisaniu numeru szafy weszłaś na magazyn. Gdzie poślizgnełaś się na mokrej podłodze, a on cię złapał. Po tym zaprosił cię na lody.

preferencje o BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz