Karakter Analizi ..
Zeus : "Tanrıların ve İnsanların Babası" Gökyüzünün, şimşek ve gök gürültülerinin tanrısıdır.
Posedion : Yunan Mitolojisi'nde denizler, depremler ve atlar tanrısı. Poseidon hırs ve gücü temsil eder.
Hades : Yunan Mitolojisinde ölülere hükmeden yeraltı tanrısıdır. Zeus, yeryüzünün hâkimiyetini kardeşleri arasında paylaşırken Zeus'a gökyüzü, Poseidon'a denizler ve Hades'e yeraltı düşer.
Hermes : Yunancada "Hermes Trimegustus" (üç kere kutsanmış hermes) anlamına gelmektedir. Zeus ve Maia'nın oğludur. Zeus'un habercisidir. Tanrıların en kurnazı sayılır, tanrıların en hızlısıdır.
Apollon : Mitolojide müziğin, sanatların, güneşin, ateşin ve şiirin tanrısıdır. Ayrıca kehanet yapan, bilici tanrıdır. Aynı zamanda kahinlik yeteneğini diğer insanlara da transfer edebilir .
Athena : Athena, Yunan Mitolojisinde zeka, sanat, strateji, ilham ve barış tanrıçasıdır. Roma mitolojisinde Minerva diye anılır. Babası Tanrıların başı Zeus , annesi ise Zeus'un ilk karısı olan Hikmet Tanrıçası Metis' tir.
Afrodit : Yunan mitlojisinde aşk ve güzellik Tanrıçası . Güzelliği, sevgiyi, sevişmeyi simgeleyen tanrıça.
Melezler
Masal : Sıradan Bir Kız Olduğunu Sanıyor , Ama Çok Yanılıyor . Babasını Bir Kez Görmek Değil , Resmi Bile Yok Elinde Ama Onu Çok Seviyor . Bir Gün Sadece Bir Yer Sarsıntısıyla Hayatı Mafolucak .
Ege : Zeus'un Ortanca Oğlu .. Melez Kamp'ının Güvenliğini Çok Önemsiyor Beren Adında Ondan Küçük Bir Kardeşi , Efe Adında İse En Küçük Olan Kardeşleri Vardır .
Aslı : Apollo'nun Ortanca Kızı .. Masal'ın İse Hiç Varlığını Bilmediği Kardeşi .. Masal'ı O Da Bilmiyor .. Ama Zamanı Gelince Öğrenicek . Mine Adında Küçük Bir Kardeşi Daha Var .
Barış : Hermes'in En Büyük Oğlu .. Aslı İle Kampta En Çok Uğraşan Kişi O . Babası Kadar Hızlı Düşünür Ve Yapar . Eray Adında 10 Yaşında Bir Kardeşi Var .
Merhabalar
Ben Dilan , Tanıdığınız Gibi Bu Hikayeyi Melez Kampı Adlı Wattpad Hikayesinden Esinlenerek Yazdım Ama Çok Farklı Olucak Söz Diğer Karakterler Gelicek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Hayalimdin
Fantasy'' Sen Benim Hayalimdin Masal ! '' Durdu Genç Adam Sonra Bağrarak Genç Kızın Kalbini Paran Parça Edicek O Sözcükleri Söyledi .. '' Şimdi İse Kabusumsun ! ''