1.Bölüm - Yeni Hayat Ve İlk Macera

98 3 4
                                    

Sen Benim Hayalimdin 

1.Bölüm

 

Ah Bu Ne Be , Melez Kampı Yazan Bir Tabelanın Önündeyim ! Ne Melez Kampı ? Melez Neydi Lan ? ! Ha Şu Yarı Tanrı Yarı İnsan , Neden Olduğunu Bilmeden İçeriye Bir Adım Attım Bu '' Kamp '' Dedikleri Yerin Ortasında Herkes Toplanmıştı , İki Genç Kılıçlarını Kuşanmış Savaşıyorlardı ! Aaa Ben Genç Mi Dedim ? ! , Bunlara Taş Denilse Daha Doğru Olur .  Özellikle Sağ Taraftaki , Ben Bu Düşüncelerle Boğuşurken Sol Taraftaki Çocuk Konuşmaya Başladı ,

'' Ah Be Ege , Appollon Kızı İçin Mi Bunlar ? ''

Imm , Kafam Karıştı Benim Kim Bu Apollon Kızı ? 

''  Evet Onun İçin ! Ve O Sadece Bir Kız Değil ! O Benim Gözlerinde Aşkı İlk Kez Gördüğüm Gözlerinde İlk Kez Kaybolduğum O , O Benim Güzelim ! ''

Dedi Sol Taraftaki Genç Bütün Kampı Ayağa Kaldırarak ,

''  Bazen Aşk Herşeyden Vazgeçmektir Güzelim .. Onun Kalbini Kırıcağını Bile Bile Vazgeçmektir , Neden Biliyor Musun ? Çünkü Seviyorsundur Bende Seni Seviyorum Masal ! . ''

M - Masal Mı Dedi O ? ! Ama Bu Benim Adım ! 

''  Masal Uyan Masal ! ''

Ne ! Hönk !  Of Be Rüyaymış Ne Rüyaydı Be ! Gerçek Olamıyacak Kadar Güzeldi ,  Kim Bağırdı Bana ? Tabi Ki Aydan Hoca , Test Çözdürtmüyorsun Bari Uyıyalım !  Kafamı Kaldırdığımda Aydan Hocanın Bana Kızgın Bir Şekilde Bağırdığını Gördüm . 

'' Masal Taşer ! Aklını Başına Devşir , Yoksa Ben Devşirmesini Bilirim ! ''

Allah Allah ! Sen Mi Ben Aklımı Başıma Devşiricen Ay Canım Sen Arkamdan Bir Bardak Su İçsen İyi Olur , Avcunu Yalarsın Canım ! 

''  Hoca .. ''

Lafımı Bitiremeden Büyük Bir Yer Sarsıntısı Başladı . En Arka Sırada Oturan Cem Bağırmaya Başladı 

''  İmdat ! Hocam Deprem Oluyor Daha Henüz Bir Kızla Öpüşmeden Ölüp Gidicem ! ''

Bende Cem'e Karşılık Bağırdım 

''  Cem Kapa Çeneni Ve Sakin Ol ! ''

Cem Bu Dediğime Karşılık Sustu , Sakin Olun Biraz Canım Alt Tarafı Ölücez !

''  Çocuklar Yavaş Yavaş Dışarıya Çıkın Ve Sakin Olun ''

Herkes , Bütün Arkadaşlarım Dışarıya Çıkmaya  Başladı Ama Ben Sebebsiz Bir Şekilde Orada Duruyordum .

''  Masal Kızım Sende ''

'' H - Hocam B - .. ''

Sözümü Bitiremeden Yer Daha Fazla Sarsıldı Ve İçinden Bunlara Ne Deniyordu Yunanca Da Ya ! ? Hah Minator Du . Yerin İçinden Bir Minator Çıktı . 

''  Merhaba Apollon'un Kızı ! Demek Yeni Hedef Sensin ! ''

Ne ! Apollon Kızı Falan Ne Saçmalıyor Bu ? Yok Artık Olamaz Değil Mi ? Benim Babam Apollon Olamaz Değil Mi ?  Olmaz !  Minatora Bakarak Şaşkınlıkla Söze Başladım 

'' S - Sende Kimsin ? ''

''  Kabusun Diyelim Apollon Kızı ! ''

Dedikten Sonra Minator Beni Tahtanın Tam Önündeki Sert Zemine Fırlattı . Ağzımdan Küçük Bir İnleme Kaçırdım .

'' Ah ! Uzak Dur Lütfen ! '' 

Ben Acı İçinde Yerde Kıvranırken Sınıfa Aaa ! Ama Bu Rüyamda Gördüğüm Çocuk O Bizim Sınıfa Girdi . Ben Kanıyan Karnımda Ellerimi Tutarken Çocuk Haykırdı 

''  Minator ! Kızdan Uzak Dur ! Masum Bir Kızdan Ne İstiyorsun ? ''

''  Ben Melezlere Zarar Veririm Unuttun Mu Zeus Oğlu ? ! ''

''  Avcunu Yalasan İyi Olur Minator ! Bu Kıza Zarar Vermene İzin Vermicem ! ''

Dedikten Sonra Çocuk Minatora Doğru Koşmaya Başaldı . 

Ege

Minator'a Babam'ın Şimşeğini Patlatıcakken Beni Avcunun İçine Aldığını Farkettim , Sonra Tahtanın Yanında Duran Kızın Yavaşça Kalkıp Bir Ateş Topu Oluşturduğunu Farkettim .

'' Onu Hemen Aşşağıya İndir Yoksa Bu Ateş Topunu Hiç İstemediğin Bir Tarafına Sokabilirim ! ''

Napıyor O Kız Ya ! Manyak Öldürtcek Kendini , Ama Bir Dakika Yoksa ? Appollon Aşkına Bun Kız Appolon'un Kızı !

'' Kızım Öldürtceksin Kendini ! 

Kız Ateş Topunu Genişleterek Minatora Fırlattı , Bende Yere Pat Diye Düşmiyeyim Diye Uçabilme Yeteneğimi Kullandım Ve Sonra Yere İndim . Zeus Aşkına ! Bu Bu Kız Çok Güzel , Şuan Bunları Düşünücek Halde Değilim Kız Çok Kötü Karnından Oluk Oluk Kan Akıyor Ve Bayılıcak Gibi , 

''  Çok Teşekkür Ederim Ben Ege ''

'' M - Memnun Oldum Bende M - Masal ''

'' Sen İyi Misin ? ''

'' Be - .. ''

Kız Sözünü Bitiremeden Yere Yığılıcaktı Ki Erken Davranıp Onu Tuttum Hasiktir ! Onu Hemen Arabaya Götürdüm Ve Arka Koltuğa Yatırdım Demeter Aşkına ! Şimdi Bir Şeyler Yapamaz Mısın Hala ? Malesef Hayır ! Uğurcan Veya Ebru Olsaydı Halam Demeterin Çocukları Hemen Hallederlerdi Tabi Ya Gamze ! Oda Buralardaydı Suyla Onu İyleştirebilir Ona İris Mesajıyla Birşeyler İlettim Ve Hemen Geldi .

''  Gamze Kuzen Yapablir Misin ? ''

'' Çok Kolay Ege Hallederim Kuzen ''

Gamze Masal'ın Yaralarının Üzerinde Küçücük Su Birikintileri Bıraktı Ve Yaralar Yok Olmaya Başladı.

'' Teşekkürler Kuzen Şimdi Sen Git Kampta Masal'la Tanışırsınız . ''

'' Tamam Ege ''

Gamze Arabaya Atlıyarak İşi Bittiği İçin Melez Kampına Sürdü , O Sırada Masal Da Uyanmıştı Korkakça Uynadı .

'' Ah ! Ne Oldu Bana ? ''

''  Dikkat Et Yaraların Ağır Minator Desem Hatırlar Mısın Masal ? ''

Ağlamaya Başladı Ege Bir Ağzını Kapalı Tutamaz Mısın Sen Oğlum ? Babam Ağzımı Şimşeklesin İnşallah ! 

''  Baba ! B- Baba ! Bunca Yıllardır Aradığım Babam O Meğerse Apollonmuş ! Lanet Olsun !  Kahrtesin Ya Kahretsin ! ''

Abim Apollon Masal'ı Korumak İçin Böyle Bir Şey Yapmıştır Herhalde ! Yok Ya Bırakmamıştır Masalı Bırakmaz Onu Koltuğa Oturttuktan Sonra Onu Sakinleştirmeye Çalıştım ,

'' Bak Masal Ben Zeus'un Oğluyum O Apollon Dediğin Adam Benim Abim Oluyor ! O - O Seni Bırakmamıştır Bak Eminim Bir Bildiği Vardır !  O Çok İyidir Sende Onun Kızısın ! Güçlü Olmalısın Abimden Senden Bunu Bekliyordur ! ''

O Da Titrek sesiyle Cevap Verdi 

'' B - Ben Teşekkür Ederim Ege ''

'' Hiç Önemli Değil Masal ! Ama Seni Melez Kampına Götürmem Gerekiyor , Buna Hazır Mısın Masal ? ''

'' Evet Ege Ben Hazırım ''

''  Peki Yolculuğa Başlıyalım O Zaman ! ''

Melez Kampına Sürmeye Başladım ..

İlk Bölüm Geldi .. Beğendiniz Mi Umarım Beğenmişsinizdir :) Yeni Bölüm Yakında Gelir ! :)

Sen Benim HayalimdinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin