Nominacja #4

5 0 1
                                    

Ta... dawno nic tutaj nie pisałam i zebrało mi się trochę nominacji. Czy muszę wspominać, że nominowana jestem przez ANiechCieChujStrzeli? A pytania są od holodomo.

 Czy muszę wspominać, że nominowana jestem przez ANiechCieChujStrzeli? A pytania są od holodomo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Oprócz tego, że trzeba, jak zwykle dużo się uczyć na sprawdziany i do tego pytają (niektórzy nauczyciele) co lekcje to spoko.

2. Najbardziej gram w Simsy 4, ale Simsy 3 też są super. Ale nie jestem typem człowieka, który bardzo lubi grać w gry.

3. Ostatnio się zastanawiałam czy mam idola, ale jakoś nie. Chociaż mogę powiedzieć, że to mój tata i mama, ale ze względu na chronienie ich prywatności nie pokażę ich zdjęcia.

4. Nie oglądam seriali, chociaż kiedyś oglądałam "Peggy Carter" i podobało mi się, tak że obejrzałam pierwszy i zaczęła drugi sezon, ale skończyłam oglądać.

5. W bloku, chociaż kiedyś marzyłam, by mieszkać w domu jednorodzinnym.

6. Jedno lub dwójkę. Nie potrzebuję bardzo dużej rodziny.

7. Licząc z jednym Tsum - Tsumem Czarnej Wdowy to 6

8. Mogę opowiedzieć mój przypał, który ostatnio się zdarzył. Jesteśmy na rozpoczęciu roku szkolnego i pani czyta jakie klasy są. Gdy wyczytuje klasę, która jest o rok młodsza od nas, ale ma tą samą literę to zgłaszam się, że nasza klasa jest. Obok mnie wszyscy patrzą na mnie, jak na głupią. Jak co roku nie mogę się przyzwyczaić, że jestem w starszej klasie.

9. Lubię chyba najbardziej Natalie Portman.
Jakby ktoś nie wiedział kto to, to załączam zdjęcie.

10. Nominacje:

HannaSobo

3-Kropek

Dzięki za nominację. Do następnego!

Wattpadowe nominacje, czyli jak ktoś zadaje pytanka do mnie.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz