Prológ

252 10 2
                                    

Dnes vám rozpoviem príbeh. Príbeh dvoch mladých ľudí. Príbeh dvoch ľudí, ktorých spoločná cesta k láske bola tŕnistá, plná prekážok, pascí, či zradných jám. Ich rodiny, životy či sny boli úplne odlišné ako jing a jang, voda a oheň či zem a obloha. No napriek tomu všetkému sa ich životné cesty znovu a znovu spájali. Avšak na ako dlho ostali spojené?

„Milujem ťa," zašepkala blondínka do ticha.

„Nie."

Rýchlo sa od neho odtiahla a zmätene pozrela do jeho tajomných očí.

„Čože? Čo to hovoríš?"

„Prepáč, ja... nemôžem. Je koniec."

***

Ahojte!

Tak vás teda vítam pri novom príbehu, zatiaľ prológ, nová kapitola bude štvrtok/piatok. Asi zatiaľ nemá zmysel pýtať sa na váš názor, keďže prológ je krátky a ani z anotácie sa toho veľa nedozviete, takže to neskôr.

Jedna vec, príbeh bude písaný z dvoch pohľadov - prítomnosť a minulosť. Minulosť bude označená kurzívou, ale pokiaľ viem, prvá kapitola bude len v prítomnosti, druhá zase v minulosti a až tretia bude kombinácia.

Som zvedavá na vaše názory potom po pár kapitolách, pretože tento príbeh je pre mňa zatiaľ niečo... neopísateľné, bude náročné ho napísať tak, ako si to predstavujem v hlave, uvidíme.

Taktiež neviem ako to budem zvládať, keďže momentálne píšem aj iný príbeh - There is no reason for love - ktorý by si už zaslúžil novú kapitolu (3 týždne!... I am sorry...), ale budem sa snažiť, keďže sa blížia aj sviatky, tak hádam bude viac času, pretože tá škola ma už ubíja, pomaly už neviem, čo je spánok a káva je môj najlepší kamarát...

No to by bolo pre dnes všetko, vidíme sa o pár dní pri prvej kapitole!

Hore je Sebastian - hlavná postava :)

(Tento môj "príhovor" je už dlhší ako samotný prológ :D)

Au revoir!

The Averted Face of Love (HP-FF)Where stories live. Discover now