Ozvalo sa klopanie na dvere práve v momente, keď Dominique vyberala z rúry pekáč.
„Sekundu!" zakričala Dominique a opatrne položila horúci pekáč na podložku. Potom utekala na chodbu ku vchodovým dverám. Otvorila ich a naširoko sa usmiala.
„Lia, Frank!"
Tmavovláska prudko objala blondínku.
„Nazdar, Domi!"
Frank sa takisto zvítal s Dominique.
„Pekná zástera, Weasleyová," nadhodila Lia a vyzliekla si kabát. Dominique pozrela na svoju červenú zásteru so zlatými strelami a prevrátila očami.
„Darček od Jamesa. Vraj je načase, aby som sa vydala a stala sa žienkou domácou," vysvetlila blondínka a uškrnula sa.
Frank sa zasmial. „Čistý James. Doniesol som víno. Otvorím ho?"
Dominique súhlasne prikývla a vošla do kuchyne nasledovaná kamarátmi.
„Tvojho bratranca mi ani nespomínaj. Ide mi prasknúť hlava, ako sa mu ústa nezastavia. Povedz mi, kde som nechala rozum, keď som sa prihlásila na aurorský výcvik s vedomím, že aj on tam bude?" sťažovala sa Lia a rozvalila sa na stoličku.
„My sem ťa varovali," pokrčila Dominique plecami a vrhla sa na krájanie mäsa.
„Lenže ty si tvrdohlavá ako vždy," doplnil Frank a nalial víno do pohárov pripravených na stole.
„Zvykneš si. Pozri na mňa. Strávila som s ním u babičky celé detstvo a som tu," snažila sa Liu Dominique povzbudiť, keď videla ako sa tvári..
„Pochybujem," zašomrala Lia a povzdychla si.
„A čo ty vieš? Možno nakoniec skončíte s Jamesom spolu," poznamenal Frank a pobavene sledoval kamarátkinu reakciu.
Tmavovláska vyvalila oči. „Pre Merlina, nie! Nie, nie, nie, to sa nestane," odmlčala sa na chvíľu, „i keď nehovorím, že je na zahodenie. Vlastne je dosť sexi, tie jeho svaly a ten očarujúci úsmev," zasnívala sa Lia. Dominique s Frankom si vymenili úškrny. Obaja videli, že ich kamarátka ide po Jamesovi, no sama si to nechcela priznať. A tiež nemala doposiaľ veľmi dobré skúsenosti s chlapcami a celkovo so vzťahmi.
„Ale nie, chodiť s ním? Čosi. Správa sa ako idiot. A tie jeho vtipy! Vážne sa na nich niekto smeje?" dokončila Lia svoj monológ.
„Ehm, napríklad ty?" naznačil Frank pobavene a pomohol Dominique naservírovať jedlo na taniere. Lia zvraštila obočie.
„Ja? Nie," nepresvedčivo krútila hlavou a pozrela na Franka, ako keby povedal najväčšiu blbosť na svete.
„Si si istá?" spýtala sa jej Dominique s úškrnom a položila pred ňu večeru.
Lia sa na ňu pochybovačne pozrela. „Možno raz. Maximálne dvakrát!"
„Všetci vieme, že to nie je pravda, Lia. Tak teda," ozval sa Frank, keď sa s Dominique posadili a zdvihol pohár, „na to, že sme sa opäť konečne stretli."
Dievčatá si s ním štrngli a odpili si z vína. Potom sa pustili do jedla, ktoré Dominique navarila. Chvíľu nastalo ticho, kedy si trojica vychutnávala večeru.
„Počúvajte!" ozvala sa Lia počas jedla. „Tomu nebudete veriť. Môj brat bol minule na rande!"
Vtedy Dominique zabehlo a rýchlo chňapla po pohári s vínom a vyprázdnila ho na ex.
Frank nadvihol obočie. „Timothy? Najväčší vorkoholik akého poznám?"
Lia horlivo prikyvovala. „Tiež som tomu nemohla uveriť. I keď vrátil sa akýsi... zamyslený? Smutný? Neviem. Každopádne by som chcela vidieť tú, ktorá ho k tomu donútila, aby som jej mohla venovať Merlinov rád prvého stupňa," vykladala tmavovláska.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Averted Face of Love (HP-FF)
Fiksi PenggemarOdvrátená tvár lásky *** Je veľmi ľahké zamilovať sa do niekoho. Niekoho, koho ste vnímali ako povýšeneckého chlapca z bohatej rodiny, niekoho s prenikavým pohľadom a s tajomstvom, ktoré skrýva pred celým svetom. Svoje o tom vie aj Dominique Weasl...