Yaz tatilinin ilk günüydü.Fakat telefondan gelen mesaj ve cevapsız arama seslerinden uyuyamıyordum.Daha fazla dayanamadım ve yatağımdan kalkarak telefonuma doğru ilerledim.Saat sabahın beşiydi.Beni bu saatte rahatsız edeni gerçekten çok merak ediyordum.Aramalar da mesajlar Alara 'Dan gelmişti .Tam tamina otuz mesaj, Kırk iki arama vardı.Ben Daha yataktan kalkmaya üşenirken insanlar neler yapıyor.Bunları daha fazla düşünmeden Alarayı aradım.
Alo
Her zamanki gibi unuttun dimi?
Neyi?
Bugün peril malikaneye gidicektik.Bunu nasıl unutabildin acaba.
Kısık sesle ben onu laf olsun diye söylemiştim.
Dediklerini duyiyorum.Hazırlan ve on dakika içersinde kapıda ol .
Nası duydun ya .Off tamam geliyorum.Dedim ve telefonu yüzüne kapattım.
On dakika sonra:
Benden başka herkes ordaymış herkes dediğim Bedir ,Ata ve Alara.dördümüzde ilkokul arkadaşıyız.Hep birlikte gezeriz.
Alara;Sende geldiğine göre artık gidebiliriz.
Tamam diye ekledim.
Yarım saattir yürüyorduk.Nihayet malikanin kapısına gelmistik.Malikane yaklaşık dört asırdır orda kimse yaşamıyorbu yüzden şehirdekiler malikane hakkında hikayeler uydurmuştu.Ama böyle şeyler benim ilgimi hiç çekmezdi.
Dah fazla duramadan hadi girmiyomuyuz.
Bence geri dönelim
Hadi ama bu kadar korkucak ne var.Hem sabahın beşinde birini uyandırmaktan daha fazla korkmalısınız.
Üçü birden bana dönmüştü .
Alara;
sence bunu yapmalımıyız.Ya anlatılar gerçekse.Ya başımıza kötü şeyler gelirse ve bizi hiçkimse bulamazsa?
En kötü noolabilirki.Dedim.Bedir ve Ata 'da onaylarak hadi gidelim dedi.Ve kapıyı açtık.
Dördümüz birden şok olmuştuk bu gerçek olabilirmi.
YOU ARE READING
Malikane
Misterio / SuspensoMeraklarından dolayı başları derde giren dört arkadaş malikaneden belasız bir şekilde kurtulabilicekmi