1.rész - - - Új tag az Árnyék gárdában

67 9 1
                                    

- Emily! - hallottam meg Karen hangját az ajtóm túloldaláról mire egy ásítás kíséretében feltáplázkodtam az ágyamból, majd az ajtóhoz sétáltam és kinyitottam azt - Csak, hogy itt vagy! Már mindenütt kerestelek!

- Neked is jó reggelt Karen... - ásítottam a szemeimet dörzsölgetve.

- Reggelt? De hiszen mindjárt dél van! - tette csípőre a kezeit.

- Én meg szabadnapos vagyok és fáradt... Tehát a reggel az minimum délután kettőkor ér véget...

- Ijesztő, hogy mennyi időt vagy képes alvással tölteni te lány! - nevettet Karen.

- Naaaa, de akkor mond, hogy miért jöttél vagy visszacsukom ezt az ajtót és estig elő sem jövök. - ásítottam ismét.

- Oké, oké, mondom már. - sóhajtott a vámpírlány - Képzeld, az Árnyék Gárdába egy új tag érkezett! - újságolta vidáman.

Szent kitsune... Hogy ebben a lányban mennyi energia van...

- És ez mégis miben érint engem ilyen korán? - ásítottam ismét.

- Abban, hogy mivel még nagyon tapasztalatlan és fiatal, így Nevra melléd osztotta be! - vigyorgott Karen mire teljesen elfehéredtem.

Nekem kell betanítanom egy újoncot?! Ismétlem, nekem?! Mégis mit képzelt az az idióta?! Tutira el fogom szúrni! Még a saját dolgaim is mindig kimennek a fejemből! Nemhogy másé! Nevraaa!!!! Csak kerülj a kezeim közé te idióta szoknyavadász!

- Hol van? - szorítottam ökölbe a kezemet.

- Nevra vagy az újonc? - kérdezte Karen.

- Természetesen az idióta szoknyapecér! - ropogtattam ki az újjaimat.

Ezúttal biztosan kicsinálom!

- Oh, Nevra a cseresznyefánál van. - mondta Karen, majd sarkon fordult - És ezt nem tőlem tudod! - kacsintott rám.

Gyorsan biccentettem egyet ezzel jelezve, hogy tartom a számat az információval kapcsolatban, majd visszasiettem a szobámba, hogy felöltözhessek. Egy fekete hosszú szárú nadrágot vettem fel egy bő, sötétlila hosszú ujjú pólóval. A derekamra egy szintén fekete övet kötöttem, majd felcsatoltam rá mind az öt tőrömet. A kezeimre fekete, ujjatlan, nagyjából a könyökömig érő kesztyűket húztam, majd magamra aggattam a nyakláncomat. A nyakláncom arany színű volt és egy csillag lógott rajta. Még gyerekkoromban kaptam az édesanyámtól így iszonyatosan fontos volt a számomra. Nagyot sóhajtottam, majd gyorsan magamra kaptam a fekete csizmámat is és már épp siettem volna ki az ajtón, de a tükör mellett elhaladva inkább mégsem tettem meg ezt.

Hát igen... A hajammal is kezdeni kéne valamit...

A derékig érő, általában egyenes, vörös fürtjeim most épp szanaszét meredeztek és úgy néztem ki, mint valami élőhalott. Szomorúan vettem tudomásul, hogy így bizony nem hagyhatom el a szobámat. Gyorsan elővettem a fésűmet, majd kifésültem vele a hajamat. Miután végeztem egy lila szalag segítségével gyorsan összekötöttem és kiszáguldottam az ajtómon.

Olyan gyorsan futottam mintha épp küldetésen lennék és épp egy Fekete Kutya elől futnék az életemért. A piacon a nagy sietségem közepette kishíján fellöktem Leiftan-t, de szerencsére végül mind a kettőnknek sikerült megtartani az egyensúlyunkat.

- Sajnálom! - kértem gyorsan bocsánatot.

- Semmi gond. - mondta egy zavart mosoly kíséretében - Hova igyekszel? - kérdezte.

- A cseresznyefához. Meg kell fojtanom Nevrát. - hadartam gyorsan.

- Értem. - mondta olyan nyugodtan mintha tök természetes lenne az, hogy valaki ki akarja nyírni a Gárda főnökét - Akkor nem is tartalak fel tovább, vigyázz magadra.

- Köszönöm és te is! - mondtam, majd folytattam az utamat a cseresznyefa felé.

Ezúttal biztosan kinyírom azt az idióta vérszívót! Egyesével fogom kitépkedni minden egyes hajszálát!

- NEVRA! - kiáltottam el magamat amint megláttam az előbb említettet.

- Oh, Emily! - mosolygott rám - Micsoda meg-

- Ki. Foglak. Nyírni. - ropogtattam ki az ujjaimat amint a vámpír mellé értem.

- Ő lenne az akiről beszéltem neked. - fordított hátat nekem Nevra és folytatta a mondandóját mintha ott sem lennék.

Ezt az elbaszott szoknyapecért! Remélem elkap valamit valamelyik lánytól és lerohad a farka!

- Lehet, hogy nem teljesen százas, de az egyik legjobb emberem. Biztos vagyok benne, hogy a segítségedre lesz.

- De hiszen ő egy lány! - hallottam meg egy ismeretlen hangot.

- És? Mi van akkor ha lány vagyok? - pillantottam ki kicsit sértődötten Nevra mögül.

______________________________

Na szóval ez lenne az első rész 😁

Köszönöm, hogy elolvastad 😄

Ha tetszett ⭐ / komment 😊

Ha tetszett ⭐ / komment 😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Különös kapocs (Chrome x Oc)❗LASSAN FRISSÜL❗Where stories live. Discover now