Derin bir nefes aldım ve sakinleşmeyi bekledim yangından sonra her zaman yaptığım gibi... Yangın evet yangın geçen sene yıl sonu balosunda yangından sonra-düşman olarak ilan edilen okul ile bizim okul birleşmişti ve bunun sebebi yangından başka birşey değildi o gün olanları hattırladıkça bedenimden bir ürperti geçtiğini hissettim hemen aynanın karşısına geçtim ve bedenimi inceledim yazın 9 kiloya yakın vermiştim ve bu durum canımı çok sıkıyordu çünkü kilom yaşıma göre gayet idealdi.Hızla üstümü giydim ve çantamı aldım bizim okul diğer okul yani özkan kolejine göre 2 kat daha büyüktü bu yüzden müzik kattını okuldan bağımsız olan ama yinede okul bahçesinin içinde olan bir yere taşımışlardı arkadaşım fazla yoktu,hayır hiç arkadaşık yoktu bu durumdan gerçekten çok mutluydum kimsenin derdini çekmiyordum ve artık tehtit mesajları da gelmiyordu.
BALO GECESİ
Derin bir nefes aldım hıçkıra hıçkıra ağlıyordum herkes oklunun spor salonundaydı ve sanırım bu boş koridorda ağlamamın hiçbir sakıncası yoktu.
Benden istediği çok fazlaydı.Bunu yapamazdım yapamazdım değil mi? hem yapmazsam ne yapabilir?
GİZLİ NUMARA
Güzel gözlerini yorma bu gece benim için buradasın dışarda bulunan arabaya bin ve kimseye birşey söyleme eğer gelmezsen bu güzelim okul küle dönüşür güzelim.
Kafamı hızla iki yana salladım bunu yapamazdım gözyaşlarımı sildim ve ayağa kalktım koridorda bununan kameraya alaylı bir bakış yolladım şimdi en başından yapmam gereken şeyi yapacaktım hemen sınıf öğretmenimi bulmam gerekiyordu.
koridorda ilerlerken ışıklar bir anda kararmaya başladı ve sonunda kapandı olduğum yerde durdum.Bedenimin arkasında bir benden daha hissediyordum ışıklar bir anda açıldı.
Elleri bedenimde geziyordu hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım bir anda beni duvara itti ve sırtımı duvara çarptım ağlamam şiddetledi kendimi durduramıyordu eldivenlerini taktı ve hızla yanıma doğru ilerledi attığı tokat boş koridorda yankılandı saçımı hızla çekti ve ona bakmamı sağladı.
"Benim küçük meleğim keşke bunun bedelini bir düşünseydin şimdi bu güzelim okul kül olacak"
Saçımı geriye doğru atıp giderken aklımda tek birşey vardı yangın alarmını çalıştırmalıydım.
Karşımda duran okula baktım aslında hiçbir fark yoktu sadece biraz daha kalabalıktı.
Ardından okulun ismine baktım.Allah'tan onu değiştirmemişlerdi.Hızla okula doğru ilerlerken çimlerde ağlayan bir kız gördüm. Etrafta kimsenin olmadığına emin olduktan sonra kızın yanında doğru ilerledim ve onun yanında otturdum.
"Sorun ne?"
Kız kafasını kaldırarar bana baktı gözleri kızarmış ve saçları dağılmıştım.
Derin bir nefes aldım ve yanımda oturan kıza baktım kız derin bir iç çekti ve dolu gözlerini çimlere çevirdi
"onlar kötü çocuklar ve bilirsin-
onun lafını hızla kestim
"ciddi misin? kötü çocuklar peki kötü olan yanları ne sigara mı içiyorlar yoksa alkol mu kullanıyorlar uyuşturucu? ne anlamı var eğer onu seviyorsan buna rağmen seversin sigara içmesi onu kötü yapmaz bir çocuğa sigara içirene kadar alkol kullanması onu kötü biri yapmaz başkasına özendirene kadar ve uyuşturucu satmadıkça kötü biri değildir yani ne fark eder değil mi? kötülük nedir veya kötü olmak neye göre kötü oluruz?"
elini aldım ve kalbine göttürdüm
"onu seviyor musun?"
hiç düşünmeden hızla başını aşağı yukarı salladı
"o zaman onu herşeye rağmen kabul edersin"
çimlerden kalktım ve üstümü silkeledim derse geç kalma gibi bir niyetim yoktu elimi uzattım ve ona baktım bana anlamsız gözlerle bakıyordu göz devirdim tamam benim kadar zeki olmasını beklemiyordum ama en azından bunu anlamasını bekliyordum
"derse geç mi kalmak istiyorsun?"
elimi tuttu ve ayağa kalktı elimi çekerken bırakmadı ve bana baktı
"adım melis arkadaş olabiliriz ha?"
kafamı tamam anlamında salladım.ve arkamı döndüm dönmemle bir grup öğrencinin bizi izlediğini gördüm melis'e anlamsızca bakarken melis kulağıma doğru yaklaştı
"hani o kötü çocuklar vardı ya he işte onların şuan karşımızda olma ihtimali var"
derin bir nefes aldım ve ona döndüm eğer söylediklerimi duydularsa beni düşünceli ve iyi bir insan gibi görebilirdi-ki öyle biri değilim o an aklıma gelen ilk şeyi yaptım ve melisin elini tuttarak sıçtık diye mırıldandım ve hızla okula doğru ilerleme başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN OKULLAR BİRLEŞİYOR
Teen FictionDerin bir nefes aldım ve yanımda oturan kıza baktım kız derin bir iç çekti ve dolu gözlerini çimlere çevirdi "onlar kötü çocuklar ve bilirsin- onun lafını hizla kestim "ciddi misin? kötü çocuklar peki kötü olan yanları ne sigara mı içiyorlar yoksa a...